Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00 fax 74 665 51 18

Spis telefonów : do pobrania  Spis telefonów
email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Tablica ogłoszeń

RSS XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

12 listopada 2018r.- Urząd Miejski nieczynny

Zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 7 listopada 2018 r. o ustanowieniu Święta Narodowego z okazji setnej rocznicy odzyskania Niepodległości Rzeczpospolitej Polskiej 12 listopada 2018 r. jest dniem wolnym od pracy. W związku z powyższym informujemy, że Urząd Miejski w Wałbrzychu w dniu 12 listopada...

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. informuje, iż w ustaleniu z Ogrodnikiem Miejskim zaplanowano przeprowadzenie konsultacji społecznych, dotyczących usunięcia drzew na terenie Parku im. Jana III Sobieskiego

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. informuje, iż w ustaleniu z Ogrodnikiem Miejskim zaplanowano przeprowadzenie konsultacji społecznych, dotyczących usunięcia drzew na terenie Parku im. Jana III Sobieskiego. Drzewa te stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa osób i mienia...

Gmina Wałbrzych, informuje, że od 1 lipca 2018 r. wszelkie płatności dokonywane przez Gminę Wałbrzych na podstawie faktur zakupu będą realizowane na zasadach podzielonej płatności (split payment)

Gmina Wałbrzych, informuje, że od 1 lipca 2018 r. wszelkie płatności dokonywane przez Gminę Wałbrzych na podstawie faktur zakupu będą realizowane na zasadach podzielonej płatności (split payment). Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz...

Informujemy, że z uwagi na wdrożenie sieci teleinformatycznej i przeprowadzkę Biura z III na I kondygnację w dniu 3 marca 2017 r. Biuro Obsługi Klienta będzie czynne w godzinach od 7.30 do 12.00.

Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że z uwagi na wdrożenie sieci teleinformatycznej i przeprowadzkę Biura z III na I kondygnację w dniu 3 marca 2017 r. Biuro Obsługi Klienta będzie czynne w godzinach od  7.30 do 12.00. Pisma, podania, wnioski  można wnosić drogą elektroniczną na...

Informujemy, że względu ma remont pomieszczeń Biura Obsługi Klienta przy ul. Sienkiewicza 6 do Biura należy kierować się od ul.Aptekarskiej (od ul. Sienkiewicza przez tunel, następnie w podwórze w lewo)

Szanowni Mieszkańcy i Klienci uprzejmie informujemy, że  względu ma remont pomieszczeń Biura Obsługi Klienta przy ul. Sienkiewicza 6 do Biura należy kierować się od ul.Aptekarskiej ( od ul. Sienkiewicza przez tunel, następnie w podwórze w lewo). Przepraszamy za utrudnienia

Informujemy, że od dnia 1 sierpnia 2016 r. Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności będzie ponownie obsługiwał klientów w siedzibie przy ul. Limanowskiego 9. Numer tymczasowy 74 66 55 378 przestanie być aktualny z dniem 29 lipca 2016 r.

Informujemy, że od dnia 1 sierpnia 2016 r. Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności będzie ponownie obsługiwał klientów w siedzibie przy ul. Limanowskiego 9. Numer tymczasowy 74 66 55 378 przestanie być aktualny z dniem 29 lipca 2016 r.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij