W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Budowa dróg w dzielnicy Konradów w Wałbrzychu - ulice: Miła, Spacerowa, kopalniana, Szarych Szeregów


Wałbrzych: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Budowa dróg w dzielnicy Konradów w Wałbrzychu - ulice: Miła, Spacerowa, Kopalniana, Szarych Szeregów8

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, fax 074 6655155.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Budowa dróg w dzielnicy Konradów w Wałbrzychu - ulice: Miła, Spacerowa, Kopalniana, Szarych Szeregów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie w zastępstwie Zamawiającego Zadaniem, a w szczególności:
1.Administrowanie Umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót, w tym: pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego w następujących specjalnościach:
a) drogowa,
b) instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2. Wypełnienie wszystkich wymagań formalno-prawnych obowiązujących Zamawiającego przy realizacji Zadania, wynikających z przepisów prawa polskiego, a w szczególności Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi,
3.Przekazania zadania do użytkowania
4.Rozliczenie rzeczowo - finansowe Zadania, w tym prowadzenie ewidencji nakładów w układzie rodzajowych i według źródeł finansowania, sporządzanie dowodów OT, oraz sprawozdań dla GUS (Główny Urząd Statystyczny), przygotowywanie danych do rozliczeń i sprawozdań wymaganych przez Instytucje współfinansujące Zadanie,
5.Obsługa okresu gwarancji jakości udzielonego przez Wykonawcę Robót,
6.Wykonywanie wszystkich innych czynności dotyczących Zadania na etapie: rozpoczęcia, realizacji, zakończenia, przekazania do użytkowania, w okresie gwarancji jakości - nie opisanych wyżej a koniecznych do wykonania w zastępstwie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3, 74.26.40.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 2.500 zł. najpóźniej do 05.06.08r. do godz. 10.00
Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: PKO BP S.A. IO/WAŁBRZYCH nr konta: 67 1020 5095 0000 5202 0011 6608 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Budowa dróg w dzielnicy Konradów w Wałbrzychu - ulice: Miła, Spacerowa, Kopalniana, Szarych Szeregów.
Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 Prawo zamówień publicznych (wraz z późniejszymi zmianami), w Urzędzie Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Pl. Magistracki 1. pok. Nr 1
Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenia,
3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie,
4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/warunki Wykonawca spełnił.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich,
    Ad2. a) Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    b) Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    c) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu,
    Ad3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają odpowiednie wykształcenie i praktykę zawodową gwarantującą prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z aktualnymi na dzień otwarcia ofert zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, w tym:
    Inspektor nadzoru - musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi związanymi z budową dróg w specjalności: drogowej bez ograniczeń oraz minimum 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru (oświadczenie wykonawcy o wymaganym doświadczeniu zawodowym danej osoby z podaniem miejsca i czasu odbycia tej praktyki),
    Inspektor nadzoru - musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz minimum 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru (oświadczenie wykonawcy o wymaganym doświadczeniu zawodowym danej osoby z podaniem miejsca i czasu odbycia tej praktyki),
    Wykonawca wyznaczy jednego z inspektorów nadzoru inwestorskiego jako koordynatora czynności na budowie.
    b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania min. 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży ogólnobudowlanej w robotach budowlanych związanych z budową dróg .
    Fakt wykonania usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie oraz potwierdzające ich wartość, zakres, termin wykonania.
    Ad4. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/inwestorulice.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, pok. nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Powiadom znajomego