Jak należy postępować w pracy ?

  1. Przed wyjściem z pracy schowaj wszystkie dokumenty z biurka.
  2. Nie zapisuj, nie przyklejaj karteczek z hasłami na monitorze i na biurku.
  3. Wydruki zawierające poufne lub tajne dokumenty zabieraj od razu z drukarki.
  4. Poufne i tajne dokumenty niszcz tylko w niszczarce.
  5. Zmazuj zapisy z tablic po spotkaniach, od razu po ich zakończeniu.
  6. Nie zostawiaj tokenów z podpisów elektronicznych/ banków cały czas włożonych do komputera.
  7. Nie zostawiaj urządzeń pendrive, dysków przenośnych na biurkach lub w komputerze.
  8. Wszelkie nośniki pamięci (DVD, pendrive) przechowuj w szafie zamykanej na klucz.
  9. Poufne dokumenty zamykaj w szafie zamykanej na klucz (najlepiej metalowej).
  10. Nie zostawiaj na biurku kluczy do szafek, pomieszczeń.
  11. Jeśli odchodzisz od komputera zablokuj go- Windows + L.
  12. Jeśli odchodzisz od biurka, schowaj urządzenia mobilne do szuflady.
  13. Gdy wychodzisz z biura - wyłącz komputer.