ZARZĄDZENIE NR 136/2016

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 23 lutego 2016 r.

 

w sprawie przekazania majątku będącego na stanie Gminy Wałbrzych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 im. Jana Pawła II w Wałbrzychu przy Al. Wyzwolenia 43.

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity - Dz.U. z 2015 r., poz. 1515 z późn. zm.) oraz § 16 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego wprowadzonego Zarządzeniem nr 365/2014 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 18 kwietnia 2014r. ze zmianami zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

W związku z zakończeniem okresu trwałości projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, pn. „Modernizacja budynku PSP nr 28 w Wałbrzychu” (nr projektu: RPDS.09.01.00-02-167/09), Gmina Wałbrzych przekazuje majątek określony w załącznikach nr 1, nr 2 i nr 3 do niniejszego zarządzenia do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 im. Jana Pawła II w Wałbrzychu, z siedzibą przy Al. Wyzwolenia 43.

 

§ 2.

Przekazanie majątku określonego w §1 nastąpi w terminie do dnia 29 lutego 2016 r.

 

§ 3.

Przekazanie majątku określonego w załącznikach nr 1, nr 2 i nr 3 zostanie udokumentowane protokołem przekazania-przejęcia.

 

§ 4.

Do przekazania majątku określonego w załącznikach nr 1, nr 2 i nr 3 powołuję zespół w składzie:

  1. Anita Antoniewska - przewodnicząca /UM/

  2. Łukasz Kowalski - członek /UM/

  3. Dominika Michalak - członek /UM/

  4. Iwona Smarz - członek /PSP 28/

  5. Robert Czajkowski - członek /PSP 28/

 

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu