Zarządzenie Nr 940/2015

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 27 listopada 2015 r.

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej

 

Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy pn.: Dostawa materiałów do działu poligrafii dla Zakładu Aktywności Zawodowej „Victoria” w Wałbrzychu, w trybie przetargu nieograniczonego w składzie :

1. Marek Pabisz - Przewodniczący Komisji,

2. Agnieszka Rokosz - Członek Komisji,

3. Anna Młodecka – Sekretarz Komisji.

§ 2. Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

§ 3. Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.

§ 4. W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.