ZARZĄDZENIE Nr 911/2015

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 12 listopada 2015 r.

 

w sprawie powołania komisji przetargowej

 

Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:

 

§ 1.Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: Świadczenie usług związanych z odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, z nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (tzw.„mieszanych”) oraz z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne na terenie miasta Wałbrzycha. w trybie przetargu nieograniczonego w składzie: 

1) Aleksandra Winiarska - Przewodnicząca Komisji,

2) Beata Bartoszczyk - Członek Komisji,

3) Marek Pałosz - Członek Komisji,

4) Maciej Kosiba - Sekretarz Komisji

 

§ 2.Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

 

§ 3.Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.

 

§ 4.W przypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.

 

§ 5.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.