ZARZĄDZENIE Nr 793/2015

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 23 września 2015 r.

 

w sprawie powołania wspólnej komisji do oceny stanu technicznego środków trwałych będących własnością Gminy Wałbrzych, znajdujących się w budynku przy ul. Wilczej 12 w Wałbrzychu.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2013r. poz. 594 ze zm.) oraz § 17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 365/2014 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 18 kwietnia 2014r. (ze zmianami) zarządzam, co następuje:

§ 1.

Powołuję wspólną komisję do oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania środków trwałych będących własnością Gminy Wałbrzych, znajdujacych się w budynku przy ul. Wilczej 12 w Wałbrzychu, w składzie:

 

  1. Anita Antoniewska – przewodnicząca,

  2. Kamilia Bylicka – członek,

  3. Ewa Antonów – członek,

  4. Mirosław Matiaszkiewicz - członek.

 

§ 2.

Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania oraz zasadności dokonania likwidacji środków trwałych wymienionych w załączniku nr 1 do zarządzenia.

§3.

Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 31.10.2015 r.

 

§4.

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzycha.

 

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.