Zarządzenie Nr 677/2015

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 25 sierpnia 2015 r.

 

w sprawie powołania wspólnej komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych użyczonych do Terenowego Komitetu Ochrony Praw Dziecka w Wałbrzychu.

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2013r. poz. 594 ze zm.) oraz § 17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 365/2014 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 18 kwietnia 2014r. (ze zmianami) zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

Powołuję wspólną komisję do oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych będących przedmiotem Umowy użyczenia nr UM/BKS/I/100/20/100-B/2013 z dnia 6.12.2013 r., zawartej pomiędzy Gminą Wałbrzych a Terenowym Komitetem Ochrony Praw Dziecka w Wałbrzychu, w składzie:

 

1)Anita Antoniewska – przewodnicząca,

2)Kamilia Bylicka – członek,

3)Ewa Antonów – członek.

 

§ 2.

Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania oraz zasadności dokonania likwidacji środków trwałych wymienionych w załączniku nr 1 do zarządzenia.

§3.

Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 30.08.2015 r.

 

§4.

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzycha.

 

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.