URZĄD MIEJSKI W WAŁBRZYCHU

PL. MAGISTRACKI 1,  58-300 WAŁBRZYCH

TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118

www.um.walbrzych.pl

www.bip.um.walbrzych.pl

 

KARTA INFORMACYJNA

Nadanie numeru porządkowego nieruchomości 

 

Podstawa prawna

  1. Ustawa z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity :  Dz. U.2015.520 ze zmianami ),

  2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów z dnia            9 stycznia 2012 r. (  Dz. U.2012.125 ze zmianami ).

  3. Zarządzenie Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 56/02 z dnia            2 lutego 2005r. „ W sprawie ustalenia zasad postępowania przy nadawaniu nazw ulicom i placom oraz oznaczeniu nieruchomości numerami porządkowymi na terenie miasta Wałbrzycha”.

Wymagane dokumenty

Wniosek z kopią mapy, na której wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku ( mapa z usytuowaniem budynku )

Wzory dokumentów do pobrania

Wniosek

Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy

Biuro Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu - Referat Katastru Nieruchomości ul. Jana Matejki 2, pokój nr 6 ( I piętro )

Szczegółowe informacje na temat realizacji procesu można uzyskać pod numerem tel. 74 64 88 540 lub 74 64 88 538

Miejsce składania dokumentów

Biuro Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu ul. Jana Matejki 2 pokój nr 6 lub Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu ul. Henryka Sienkiewicza 6-8, tel. 74 64 88 504, tel. 74 64 88 505

Termin załatwienia sprawy

Do 14 dni

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej

Tryb odwoławczy

Brak

Informacje dodatkowe

-

 



Załączniki:

wniosek o ustalenie numeru porządkowego.pdf