URZĄD MIEJSKI W WAŁBRZYCHU

PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH

TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118

www.um.walbrzych.pl

www.bip.um.walbrzych.pl

 

 

KARTA INFORMACYJNA

WYGASZANIE TRWAŁEGO ZARZĄDU

 

Podstawa prawna

Art.47- art. 49, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 782 ze zm).

Wymagane dokumenty

Wniosek jednostki organizacyjnej o wydanie decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu.

Zgoda organu nadzorującego jednostkę organizacyjną

Wzory dokumentów do pobrania

brak

Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy

Biuro Infrastruktury i Nieruchomości

ul. Kopernika 2, pok. Nr 104 a (I piętro)

- szczegółowe informacje na temat realizacji procesu uzyskać można

pod numerem tel. 74 66 55 221

Miejsce składania dokumentów

Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

ul. Sienkiewicza 6-8, tel. 74 6488504, 74 6488505

Termin załatwienia sprawy

Wydanie decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu na wniosek jednostki organizacyjnej następuje po uzyskaniu możliwości zagospodarowania nieruchomości w ciągu 18 miesięcy od dnia złożenia w/w wniosku.

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy

Stronie służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Wałbrzycha

Informacje dodatkowe

brak