Ogłoszenie o zamówieniu: "Świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniu inwestycyjnym pn.: Zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej i Kilińskiego"
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.um.walbrzych.pl/zzp/izzagter.zip
Wałbrzych: Świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniu inwestycyjnym pn.: Zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej i Kilińskiego
Numer ogłoszenia: 298462 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniu inwestycyjnym pn.: Zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej i Kilińskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniu inwestycyjnym pn.: Zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej i Kilińskiego Zakres robót: 1) Zakres robót dla terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej w Wałbrzychu obejmuje: - wyburzenie budynków przy ul. Rycerskiej 5a i 5b (dz. nr 377/7, obręb nr 27 Śródmieście) oraz budynku przy ul. Rycerskiej 5c (dz. nr 377/8, obręb nr 27 Śródmieście), - utworzenie miejsc parkingowych (około 130), - utworzenie komunikacji - ciągów pieszych, pieszo jezdnych, w tym zapewnienie komunikacji ul. Rycerskiej i Placu Magistrackiego (zagospodarowanie działki nr 403/1 obręb nr 27 Śródmieście), - utworzenie parterowego zespołu sanitarnego, - przełożenie sieci gazowej, wykonanie nowych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z separatorami ropopochodnych oraz wykonanie przyłączy do szaletu publicznego, - przygotowanie drobnej infrastruktury dla turystów i mieszkańców, - oświetlenie terenu, - nasadzenie zieleni oraz pielęgnację w okresie rękojmi, - remont odcinka ul. Kilińskiego wraz z chodnikiem od strony Placu Magistrackiego (dz. nr 403/1), - remont fragmentu ul. Rycerskiej i sieci uzbrojenia terenu w obrębie działki 380/4, - pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. 2) Zakres robót dla terenu zlokalizowanego przy ul. Kilińskiego w Wałbrzychu obejmuje: - rozbiórkę budynków garaży, stróżówki, muru ogrodzeniowego i kanału do naprawy samochodów (dz. nr 385/8, obręb nr 27 Śródmieście), - budowę miejsc postojowych, - utworzenie komunikacji - ciągów pieszych, pieszo jezdnych oraz zapewnienie komunikacji z ul. Limanowskiego i projektowanym parkingiem przy ul. Rycerskiej, a także działkami sąsiednimi, - przygotowanie drobnej infrastruktury dla turystów i mieszkańców, - oświetlenie terenu, - nasadzenie zieleni oraz pielęgnację w okresie rękojmi, pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy pełniącego funkcję Inwestora Zastępczego: 1) Administrowanie umowami zawartymi przez Zamawiającego z wykonawcami robót na Zadaniu. 2) Współpraca z Zamawiającym przy realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie. 3) Wypełnianie w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających z realizacji Zadania, określonych w przepisach prawa polskiego, a w szczególności Prawa budowlanego z aktami wykonawczymi. 4) Reprezentowanie Zamawiającego w okresie realizacji Umowy wobec władz, urzędów, sądów, partnerów Zadania i innych instytucji, w tym dokonanie przewidzianych Prawem budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń, opinii i zatwierdzeń. 5) Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r Nr 243, poz. 1623): a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych Robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór Robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach końcowego odbioru Robot i wykonanie wszystkich czynności związanych z przekazywaniem ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych Robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń finansowych Robót; e) wydawanie kierownikom budów i/lub kierownikom robót poleceń, potwierdzanych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia Robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych Robót i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; f) żądanie od kierowników budów i/lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych Robót, a także żądanie wstrzymania dalszych Robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 6) Współpraca z Projektantami w ramach pełnionego przez nich nadzoru autorskiego. 7) Prowadzenie ewidencji nakładów oraz rozliczenie Zadania. 8) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie poprzedzającym realizację budów. 9) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie realizacji budowy. 10) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego związanych z odbiorem Robót i przekazaniem do użytkowania. 11) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie rękojmi za wady wynikającej z umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcami Robót. 12) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie obsługi finansowej Zadania oraz wynikających z umów zawartych przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie. 13) Współdziałanie z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od uczestników biorących udział w realizacji Zadania, odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych oraz reprezentowanie Zamawiającego w ewentualnych sporach, celem obrony interesów Zamawiającego. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, w okresie trzech lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie uzupełniające dotyczyć będzie zagospodarowania terenu przy ul. Rycerskiej, a zakres robót zgodny będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.63.13.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 2 500,00 zł. najpóźniej do 05.08.13 r. do godz. 10.00,
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Pełnienie w okresie ostatnich trzech lat, na co najmniej jednym zadaniu, funkcji o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia - za usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia uważa się usługę polegającą na pełnieniu funkcji zastępstwa inwestycyjnego lub funkcji inżyniera (lub podobnej) dla inwestycji polegającej na budowie dróg z budową/przebudową/modernizacją nawierzchni z kostki kamiennej lub kostki kamiennej łączonej z płytkami kamiennymi o łącznej powierzchni tej nawierzchni co najmniej 3000 m2 wraz z budową/przebudową/modernizacją sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia, na obszarze układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków. Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 wykonaną/zakończoną usługą obejmującą przedstawiony zakres, bądź kilkoma usługami spełniającymi powyższy warunek łącznie, pod warunkiem, że były one wykonywane na obszarze układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków, a powierzchnia budowanej/przebudowywanej/modernizowanej nawierzchni wynosiła 3000 m2. W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz dokument potwierdzający że dana usługa została należycie wykonana. - Załącznik nr 2 Do oferty należy załączyć dowody, że usługi zostały wykonane należycie. Dowodami takimi są: a) Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu uzasadnienie braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie wykonanych usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. UWAGA: W niniejszym postępowaniu Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 226, poz.1817). Ocena spełnienia tego warunku będzie oceniana wg formuły spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagane osoby: 1) Koordynator zadania, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.), - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót na stanowiskach: inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót, - doświadczenie w pełnieniu funkcji Koordynatora Zadania, Kierownika Zespołu Inżyniera, Inżyniera Rezydenta itp. przy realizacji co najmniej dwóch zakończonych inwestycji drogowych na obszarze układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków. 2) Inspektor nadzoru robót drogowych, pełniący równocześnie funkcję koordynatora pracy inspektorów nadzoru, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.), - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót drogowych na stanowiskach: inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót, - doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (na stanowiskach: inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót) polegających na nadzorowaniu robót na co najmniej 1 inwestycji w zakresie której była budowa/przebudowa/modernizacja nawierzchni z kostki kamiennej lub kostki kamiennej łączonej z płytkami kamiennymi o łącznej powierzchni tej nawierzchni kostkowej minimum 2000 m2. 3) Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.), - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych na stanowiskach: inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót. 4) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.), - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na stanowiskach: inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót, - doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (na stanowiskach: inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót) w nadzorowaniu co najmniej 1 roboty polegającej na budowie/przebudowie/modernizacji sieci kanalizacji deszczowej. 5) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.), - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót, - doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (na stanowiskach: inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót) w nadzorowaniu co najmniej 1 roboty polegającej na budowie/przebudowie/modernizacji sieci oświetlenia drogowego/terenu o co najmniej 10 pkt. oświetleniowych. 6) Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.), - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót telekomunikacyjnych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. 7) Inspektor ds. budowy i pielęgnacji terenów zielonych oraz pielęgnacji i ochrony drzew, posiadający łącznie: - uprawnienia do budowy i pielęgnacji terenów zielonych oraz pielęgnacji i ochrony drzew, - przynależność do właściwego stowarzyszenia zawodowego, - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego (łącznie) w nadzorowaniu prac przy budowie i pielęgnacji terenów zielonych oraz pielęgnacji i ochronie drzew. 8) Ornitolog, posiadający łącznie: - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego. 9) Specjalista ds. rozliczeń, posiadający łącznie: - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w charakterze specjalisty ds. rozliczeń. W celu udokumentowania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia osób, opisanych powyżej, Wykonawca powinien przedstawić wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności i/lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wcześniej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Ponadto dla w/w osób pełniących samodzielne funkcje techniczne na budowie (inspektorzy nadzoru) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenia, że dana osoba posiada wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób skierowanych do wykonania Zamówienia, jednakże pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego, a osoby te spełniają wymogi określone w SIWZ w zakresie kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie oceniana wg formuły spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych, na podstawie określonych poniżej warunków: a) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, b) Osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, c) Osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ, d) Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, e) Dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/izzagter.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu; Pl. Magistracki 1; 58-300 Wałbrzych; pok. Nr 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu; Pl. Magistracki 1; 58-300 Wałbrzych; pok. Nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie