W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta Wałbrzycha z nieruchomości zamieszkanych i częściowo zamieszkanych".

21/03/2013    S57    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

I.II.III.IV.VI.

PL-Wałbrzych: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

2013/S 057-093940

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Wałbrzych
pl. Magistracki 1
Osoba do kontaktów: Maciej Kosiba
58-300 Wałbrzych
POLSKA
Tel.: +48 746655153
E-mail: m.kosiba@um.walbrzych.pl
Faks: +48 746655155

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.walbrzych.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Gmina Wałbrzych
pl. Magistracki 1
Osoba do kontaktów: Maciej Kosiba
58-300 Wałbrzych
POLSKA
Tel.: +48 746655153
E-mail: m.kosiba@um.walbrzych.pl
Faks: +48 746655155
Adres internetowy: www.um.walbrzych.pl/zzp/odpady2013.zip

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Gmina Wałbrzych
Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, pok. nr 13
Osoba do kontaktów: Maciej Kosiba
58-300 Wałbrzych
POLSKA
Tel.: +48 746655153
E-mail: m.kosiba@um.walbrzych.pl
Faks: +48 746655155

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta Wałbrzycha z nieruchomości zamieszkanych i częściowo zamieszkanych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi

Kod NUTS PL517

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zadanie nr 1
Świadczenie usług związanych z odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (tzw. "mieszanych"), zlokalizowanych w I sektorze odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta Wałbrzycha.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ- SEKTOR I.
Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
Zadanie nr 2
Świadczenie usług związanych z odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (tzw. "mieszanych"), zlokalizowanych w II sektorze odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta Wałbrzycha.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ- SEKTOR II.
Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90513100, 90500000, 90514000, 90533000, 90512000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 26 118 140,27 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1- Sektor I.
1)Krótki opis
Świadczenie usług związanych z odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (tzw. "mieszanych"), zlokalizowanych w I sektorze odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta Wałbrzycha.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ- SEKTOR I.
Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90513100, 90500000, 90514000, 90533000, 90512000

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 10 708 437,50 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2- Sektor II.
1)Krótki opis
Świadczenie usług związanych z odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (tzw. "mieszanych"), zlokalizowanych w II sektorze odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta Wałbrzycha.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ- SEKTOR II.
Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

90513100, 90500000, 90514000, 90533000, 90512000

3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 15 409 702,77 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 100 000,00 PLN najpóźniej do 29.4.2013r. Godz. 10:00
Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie nr 2 zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 150 000,00 PLN najpóźniej do 29.4.2013r. Godz. 10:00
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do formularza oferty) oraz następujące dokumenty (numeracja jako załączniki do formularza oferty) :
a) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha (załącznik nr 2);
b) zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę, o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185. poz. 1243 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa
w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) lub inne ważne zezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na transport odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia (załącznik nr 3);
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny
i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) prowadzonego przez marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia w/w rejestru przez marszałka województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 w/w ustawy (załącznik nr 4);
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy
w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, Zamawiający żąda następujących oświadczeń
i dokumentów:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich (załącznik nr 10);
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. (załącznik nr11);
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. (załącznik nr 12);
d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. (załącznik nr 13);
e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. (załącznik nr 14);
f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 15 )
g) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy albo informację o tym że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 16).
Wykonawcy zagraniczni:
Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski) zamiast dokumentów wskazanych w rozdziale III.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawiane w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 8 );
b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 9 ).
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: a) posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
-750 000,00 PLN (siedemset pięćdziesiąt tysięcy) dla zadania nr 1;
-750 000,00 PLN (siedemset pięćdziesiąt tysięcy) dla zadania nr 2,
(łącznie dla zadania nr 1 i zadania nr 2- 1 500 000,00 PLN)
W przypadku, gdy Wykonawcy wykażą środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową o wartości wyrażonej w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN po kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Suplemencie do Dziennika Urzędowego WE;
b) posiadają - na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,00 PLN niezależnie od liczby zadań, na które składa ofertę. W przypadku, gdy wykonawcy przedstawią polisę o wartości wyrażonej w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN po kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Suplemencie do Dziennika Urzędowego WE;
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca składa:
a) wykaz wykonanych lub nadal wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z dowodami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 5);
Dowodami, o których mowa są:
Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
W niniejszym postępowaniu Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi bądź usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 6 );
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7);
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie- usługi bądź usług w zakresie, której (-ych) było odbieranie i transport odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych i wielkogabarytowych do miejsca ich zagospodarowania w łącznej ilości co najmniej 15 000 Mg/rok.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. Wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej:
A. Pojazdami:
samochodem specjalistycznym bezpylnym (śmieciarka) dostosowanym do odbioru odpadów zmieszanych zbieranych w pojemnikach 60 l - 1100 l - minimum 2 szt. dla zadania nr 1, minimum 3 szt. dla zadania nr 2,
samochodem specjalistycznym z załadunkiem przednim (frontlader) przystosowanym do odbioru odpadów zbieranych w pojemnikach do 5 m3 - minimum 1 szt.,
samochodem specjalistycznym z dźwigiem hakowym lub bramowym do odbioru odpadów zmieszanych zbieranych w pojemnikach kontenerowych typu KP7 - minimum 1 szt.,
samochodem skrzyniowym z dźwigiem bocznym (HDS) o minimalnym wysięgu 5 m i udźwigu 900 kg do odbioru odpadów segregowanych zbieranych w pojemnikach o pojemności do 2,5 m3 typu np. "dzwon" - minimum 1 szt.,
samochodem ciężarowym o ładowności minimalnej 3,5 Mg do odbioru odpadów wielkogabarytowych lub odpadów zmieszanych i segregowanych zbieranych w workach plastikowych - minimum 1 szt.,
samochodem specjalistycznym przystosowanym do mycia i dezynfekcji pojemników w miejscu ich ustawienia, z zamkniętym systemem obiegu wody i zasobnikiem na ścieki z procesu mycia pojemników - minimum 1 szt.
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby:
1) pojazdy biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia były trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu wykonawcy,
2) pojazdy były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się (wysypywaniem
i rozwiewaniem) na zewnątrz odpadów oraz wyposażone w narzędzia/urządzenia służce do uprzątnięcia odpadów, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania,
3) pojazdy były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie,
4) pojazdy były wyposażone na koszt wykonawcy w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz w system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych,
5) pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy emisji spalin co najmniej na poziomie Euro 1;
B. Pojemnikami:
sprawnymi technicznie i o estetycznym wyglądzie pojemnikami, spełniającymi wymagania normy PN-EN 840 w przypadku pojemników czterokołowych oraz EN 13071 w przypadku pojemników typu "dzwon", wyposażonymi w otwory wrzutowe dostosowane dorodzaju i wielkości gromadzonych w nich odpadów, tj.
pojemnikami czterokołowymi niebieskimi o pojemności 1100l albo niebieskimi typu "dzwon" o pojemności w przedziale 1500 - 2500 l przeznaczonymi na odpady zawierające frakcje papieru i tektury - minimum 110 szt. dla zadania nr 1 i minimum 110 szt. dla zadania nr 2
(tj. minimum 220 szt. łącznie dla zadania nr 1 i zadania nr 2),
pojemnikami czterokołowymi żółtymi o pojemności 1100l albo żółtymi typu "dzwon"o pojemności w przedziale 1500 - 2500l przeznaczonymi na odpady zawierające frakcje tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - minimum 110 szt. dla zadania nr 1 i minimum 110 szt. dla zadania nr 2
(tj. minimum 220 szt. łącznie dla zadania nr 1 i zadania nr 2),
pojemnikami typu "dzwon" zielonymi o pojemności w przedziale 1500 - 2500l przeznaczonymi na szkło białe i kolorowe - minimum 110 szt. dla zadania nr 1 i minimum 110 szt. dla zadania nr 2 (tj. minimum 220 szt. łącznie dla zadania nr 1 i zadania nr 2);
sprawnymi technicznie i o estetycznym wyglądzie pojemnikami i kontenerami o pojemnościach w zakresie 60 - 7000l przeznaczonymi do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych w liczbie zapewniającej wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkanych i "mieszanych" w obrębie danego sektora w pojemniki, dostosowane pojemnością do liczby osób korzystających z tych pojemników i częstotliwości odbioru odpadów zmieszanych z danej nieruchomości, a ponadto spełniającymi inne wymagania wynikające z przyjętego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Wałbrzych,
sprawnymi technicznie i o estetycznym wyglądzie pojemnikami/kontenerami w kolorze brązowym przeznaczonymi do zbierania odpadów ulegających biodegradacji w liczbie zapewniającej wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkanych i "mieszanych" w obrębie danego sektora w pojemniki, dostosowane pojemnością do liczby osób korzystających z tych pojemników i częstotliwości odbioru odpadów ulegających biodegradacji z danej nieruchomości, a ponadto spełniającymi inne wymagania wynikające z przyjętego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Wałbrzych
C. Bazą magazynowo-transportową:
bazą magazynowo-transportową na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości maksymalnej 60 km od granicy miasta, usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny w celu zgromadzenia niezbędnego sprzętu i materiałów oraz parkowania pojazdów, na której znajdują się:
pomieszczenie/a administracyjno-socjalne dla pracowników dostosowane do liczby pracowników korzystających z nich,
miejsca przeznaczone do parkowania minimum 7 pojazdów do odbierania odpadów komunalnych w przypadku zadania nr 1 i minimum 8 pojazdów w przypadku zadania nr 2, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
miejsca do magazynowania selektywnie zbieranych odpadów z grupy komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
legalizowana samochodowa waga najazdowa - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,
punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów wraz z miejscem do mycia i dezynfekcji pojazdów i pojemników na odpady, zabezpieczony przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, zgodnie z obowiązującymi przepisami - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej.
Uwaga:
Wymagane jest, aby teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym oraz był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy magazynowo-transportowej zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145).
D. Osobami
Minimum 1 osobą nadzoru posiadającą co najmniej wykształcenie średnie oraz minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i logistyką odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości oraz nadzorowaniem jakości wykonywanych prac.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
BO.271-26/13
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: tak
Podać cenę: 100,00 PLN

Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami jest do pobrania za darmo ze strony internetowej Zamawiającego: www.um.walbrzych.pl/zzp/odpady2013.zip

Na wniosek Wykonawcy SIWZ będzie przekazywana w formie pisemnej po uiszczeniu opłaty w kwocie 100,00 zł do Banku Handlowego w Warszawie S.A. na rach: 92 1030 1289 0000 0000 9000 0055 zaznaczeniem nazwy postępowania.
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
29.4.2013 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 29.4.2013 - 10:05

Miejscowość:

Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. nr 27.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
Wymagany termin realizacji zamówienia:
-wykonanie przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r.
w tym:
-świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów od dnia 1.7.2013 r. do dnia 31.12.2014 r.
-wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady od dnia podpisania umowy do dnia 30.6.2013r. (w okresie od 1.7.2013-31.12.2014 wyposażenie dodatkowe nieruchomości na każde żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w szczegółowym opisie zamówienia - w terminie do 3 dni od otrzymania zgłoszenia)
- urządzenie tzw. "gniazd" selektywnej zbiórki odpadów od dnia podpisania umowy do dnia 04.07.2014r (w okresie od 5.7.2013-31.12.2014 przestawianie pojemników w przypadku zmiany przez Zamawiającego miejsc usytuowania "gniazd"- w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia)
Wykonawca którego oferta została wybrana jest zobowiązany do wniesienia zgodnie z PZP zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości wynagrodzenia brutto do dnia podpisania umowy, na zasadach określonych w projekcie umowy. Zabezpieczenie może zostać wniesione w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wykonawca, który wygrał postępowanie będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy lub wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wówczas Zamawiający skorzysta z prawa wyboru kolejnej, najkorzystniejszej i ważnej oferty bez potrzeby organizowania kolejnego postępowania.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19.3.2013

Załączniki

Powiadom znajomego