W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

Adres skrytki e-PUAP: /umwalbrzych/skrytka
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-82357-96478-URSTB-28

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania pn.: "przebudowa Placu Teatralnego w Wałbrzychu w ramach rewitalizacji Śródmieścia w Wałbrzychu"

 

Ä?»??Ä?»??Ä?»??Ä?»??Wałbrzych: Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania pn.: Przebudowa Placu Teatralnego w Wałbrzychu w ramach rewitalizacji Śródmieścia w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 25730 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania pn.: "Przebudowa Placu Teatralnego w Wałbrzychu w ramach rewitalizacji Śródmieścia w Wałbrzychu".

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac projektowo-kosztorysowych dla zadania pn.: Przebudowa Placu Teatralnego w Wałbrzychu w ramach rewitalizacji śródmieścia Wałbrzycha. 2.Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na 3 etapy:

2.1. Etap I obejmujący:

2.1.1. Przygotowane wniosków i uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci zewnętrznych (energia elektryczna, kanalizacja sanitarna i deszczowa, woda, gaz, teletechnika) (1 egz.),

2.1.2. Opracowanie programu prac konserwatorskich wraz z jego zatwierdzeniem przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków Delegatura w Wałbrzychu (2 egz.),

2.1.3. Opracowanie projektu budowlanego w (4 egz.),

2.2. Etap II obejmujący:

2.2.1. Wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż (5 egz.),

2.2.2. Wykonanie projektów aranżacji wnętrz (5 egz.),

2.2.3. Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich (2 egz.),

2.2.4. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.).

2.3. Etap III obejmujący:

2.3.1. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas trwania robót budowlanych.

Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie koncepcji przebudowy Placu Teatralnego w Wałbrzychu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w projekcie umowy i załącznikach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.21.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 2 000,00 PLN najpóźniej do 26.02.2009r do godz. 11.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz wykonawcy którzy spełniają szczególne warunki:

1.5) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu;

1.6) wykonywali co najmniej dwie usługi polegające na należytym wykonaniu dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych dla zadań obejmujących wykonanie i odbiór robót budowlanych robót drogowych wraz z uzbrojeniem terenu dla dróg minimum gminnych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r o drogach publicznych (Dz.U. 2007 Nr 19 poz 115 ze zm.);

1.7) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 1 000 000,00zł (brutto);

1.8) dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zadania tj: Wykonawca musi wskazać, spośród osób skierowanych do wykonania zamówienia, co najmniej następujących specjalistów:

1.8.1) projektanta branży architektonicznej (udokumentowane poprzez uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej)

1.8.2) osoby sprawdzającej branży architektonicznej (udokumentowane poprzez uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej)

1.8.3) projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej (udokumentowane poprzez uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej)

1.8.4) osoby sprawdzającej branży konstrukcyjno - budowlanej (udokumentowane poprzez uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej)

1.8.5) projektanta branży sanitarnej (udokumentowane poprzez uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych)

1.8.6) osoby sprawdzającej branży sanitarnej (udokumentowane poprzez uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych)

1.8.7) projektanta branży elektrycznej (udokumentowane poprzez uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych)

1.8.8) osoby sprawdzającej branży elektrycznej (udokumentowane poprzez uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych),

Uwaga: Warunki określone w pkt 1.8.1-1.8.8 będą spełnione również w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie(a) innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:

1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP;

2) Oświadczenie stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/ wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich;

4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenia postępowania min. 2 usług o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w rozumieniu pkt. III.1.6 SIWZ. Fakt wykonania usługi musi być potwierdzony referencjami od Zamawiającego lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie;

5) Wykaz osób lub podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w tym pkt. IV.5 SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;

6) Dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do realizacji niniejszego zadania posiadają uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. Przez ww. dokumenty zamawiający rozumie odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego lub odpowiednie certyfikaty (świadectwa).

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. IV.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. IV. 2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Niniejsze dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty z punktu IV SIWZ Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa w formie i treści w nim określonej.

Ponadto dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. IV.1, IV.2, IV.3 SIWZ każdy z wykonawców składających wspólną ofertę musi dołączyć z osobna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/plteatralny.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.





Załączniki

Powiadom znajomego