W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Uchwała Nr IV/18/10 z dnia 28 grudnia 2010 roku w sprawie nie wygaśnięcia niezrealizowanych wydatków w budżecie Miasta Wałbrzycha z upływem roku budżetowego 2010.

 

Uchwała Nr IV/18/10

Rady Miejskiej Wałbrzycha

z dnia 28 grudnia 2010 roku


w sprawie nie wygaśnięcia niezrealizowanych wydatków w budżecie Miasta Wałbrzycha z upływem roku budżetowego 2010.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 roku nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) oraz art. 263 ust. 2, 3, 4 i 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami), Rada Miejska Wałbrzycha uchwala, co następuje:

§ 1

  1. Ustala się kwotę wydatków inwestycyjnych w wysokości 2.242.778 zł w dziale 600 - Transport i łączność, rozdziale 60016 - Drogi publiczne gminne, w tym w § 6057 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - 1.512.158 zł i w § 6059 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - 730.620 zł na zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja dróg gminnych prowadzących do zabytkowego Śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową" w zakresie ul. Sienkiewicza, Kościuszki i Moniuszki.

  2. Ustala się kwotę wydatków bieżących w wysokości 5.734 zł w dziale 600 - Transport i łączność, rozdziale 60016 - Drogi publiczne gminne, w tym w § 4307 - Zakup usług pozostałych - 4.014 zł i w § 4309 - Zakup usług pozostałych - 1.720 zł na zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja dróg gminnych prowadzących do zabytkowego śródmieścia Wałbrzycha wraz z pozostałą infrastrukturą drogową".

  3. Ustala się kwotę wydatków inwestycyjnych w wysokości 98.574 zł w dziale 600 - Transport i łączność, rozdziale 60016 - Drogi publiczne gminne, w tym w § 6057 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - 12.200 zł i w § 6059 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych - 86.374 zł na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa infrastruktury drogowej w celu udostępnienia nowych terenów inwestycyjnych o znaczeniu regionalnym w ramach Parku Przemysłowego w Wałbrzychu".

  4. Ustala się kwotę wydatków bieżących w wysokości 20.393 zł w dziale 700 - Gospodarka mieszkaniowa 70095 - Pozostała działalność w § 4270 - Zakup usług remontowych na remont dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Dr Oczki 14 w Wałbrzychu.

  5. Ustala się kwotę wydatków inwestycyjnych w wysokości 370.000 zł w dziale 926 - Kultura fizyczna i sport, rozdziale 92601- Obiekty sportowe, § 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa kompleksu sportowego "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy Gminnym Zespole Szkół nr 2 w Wałbrzychu".

  6. Środki o których mowa w ust. 1, 2, 3, 4 i 5 nie wygasają z upływem roku budżetowego i podlegają przekazaniu na wyodrębnione subkonto podstawowego rachunku bankowego.

  7. Ustala się termin rozliczenia zadań określonych w ust. 1, 2, 3, 4 i 5 do dnia 30 czerwca 2011 roku.


§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Wałbrzycha.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.

 

Przewodnicząca

Rady Miejskiej Wałbrzycha

Agnieszka Kołacz -Leszczyńska

Powiadom znajomego