W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 452/2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia
w sprawie powołania Zespołu ds. bezpieczeństwa informacji
Status obowiązujące

Zarządzenie Nr 452/2016
Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 15 czerwca 2016 r.

w sprawie powołania Zespołu ds. bezpieczeństwa informacji

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 446) oraz § 17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu stanowiącego załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 368/2016 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 18 maja 2016 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuję Zespół ds. bezpieczeństwa informacji w następującym składzie:

1) Elżbieta Klisz – Sekretarz Miasta Wałbrzycha,

2) Joanna Stypułkowska – Kierownik Biura Organizacyjnego,

3) Maria Karkosz – Kierownik Biura Spraw Pracowniczych,

4) Piotr Müller – Kierownik Biura Informatyki,

5) Wiesław Basa - Kierownik Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego,

6) Kazimierz Nowak- Komendant Straży Miejskiej.

§ 2. Zadaniem Zespołu jest realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa informacji w zgodzie z uregulowaniami polityki bezpieczeństwa informacji, w tym:

1) opracowanie metodologii szacowania ryzyka,

2) opracowanie metodologii klasyfikacji informacji w Urzędzie z uwzględnieniem ich wartości, wymagań prawnych, wrażliwości i krytyczności dla organizacji,

3) analiza otoczenia Urzędu pod kątem zmian zagrożeń i stopnia narażenia informacji lub środków przetwarzania informacji na zagrożenia,

4) analiza informacji uzyskiwanych w wyniku monitorowania i przeglądu incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji,

5) ocena adekwatności i koordynacja wdrażania zabezpieczeń,

6) promowanie szkoleń pracowników i akcji informacyjnych z zakresu bezpieczeństwa informacji,

7) realizacja innych zadań określonych w uregulowaniach wewnętrznych.

§ 3. Zespół współpracuje w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji z auditorami wewnętrznymi.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Wałbrzycha.

§ 5. Traci moc zarządzenie Nr 1202/2013 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 23 września 2013  r. w sprawie powołania Zespołu ds. bezpieczeństwa informacji.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.

Powiadom znajomego