URZĄD MIEJSKI W WAŁBRZYCHU

PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH

TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118

www.um.walbrzych.pl

www.bip.um.walbrzych.pl

 

KARTA INFORMACYJNA

Nazewnictwo ulic i placów

 

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 8 marca o samorządzie gminnym ( Dz. U.2013.594 ze zmianami )

  2. Zarządzenie Prezydenta Miasta Wałbrzycha Nr 56/2002 z dnia 2 lutego 2005 r. "W sprawie ustalenia zasad postępowania przy nadawaniu nazw ulicom i placom oraz oznaczeniu nieruchomości numerem porządkowym na terenie miasta Wałbrzycha"

Wymagane dokumenty

1. Wniosek

2. Mapa ewidencji gruntów

Wzory dokumentów do pobrania

Nie wymagane

Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy

Biuro Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu - Referat Katastru Nieruchomości ul. Jana Matejki 2, pokój nr 6 ( I piętro )

Szczegółowe informacje na temat realizacji procesu można uzyskać pod numerem tel. 74 64 88 540 lub 74 64 88 538

Miejsce składania dokumentów

Biuro Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu ul. Jana Matejki 2 pokój nr 6 lub Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu ul. Henryka Sienkiewicza 6-8, tel. 74 64 88 504, tel. 74 64 88 505

Termin załatwienia sprawy

ok. 90 dni

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej

Tryb odwoławczy

Brak

Informacje dodatkowe

Nadanie nazwy ulicy lub placu następuje na podstawie Uchwały Rady Miejskiej w Wałbrzychu.