URZĄD MIEJSKI W WAŁBRZYCHU

PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH

TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118

www.um.walbrzych.pl

www.bip.um.walbrzych.pl

 

KARTA INFORMACYJNA

WYRAŻENIE ZGODY NA CZASOWE ZAJĘCIE DZIAŁKI

 

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. O gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2015 r. poz. 782 z późn. zm. )

  2. Ustawa z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 j.t. )

  3. Zarządzenie Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 750/2015 z dnia 10 września 2015 r. „ W sprawie ustalenia wysokości opłat za zajęcie gruntu stanowiącego własność Gminy Wałbrzych”, ze zmianami.

Wymagane dokumenty

  1. Podanie z dołączoną mapką ewidencji gruntów, mapą zasadniczą z zaznaczoną inwestycją )

  2. Uzgodnienia np. ZDiKUM

  3. Pełnomocnictwo

Wzory dokumentów do pobrania

Nie wymagane

Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy

Biuro Infrastruktury i Nieruchomości

ul. Kopernika 2, pok. Nr 104 ( I piętro )

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem

tel. 74 6655228

Miejsce składania dokumentów

Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

ul. Sienkiewicza 6-8, tel. 74 6488504, 74 6488505

Termin załatwienia sprawy

ok. 21 dni

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej

Tryb odwoławczy

Brak

Informacje dodatkowe

  1. Stawka opłaty za czasowe zajęcie terenu za każdy dzień zajęcia 1 m2 wynosi 1,16 zł netto, waloryzowana raz w roku