W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Informacja o sposobie doręczania korespondencji w formie elektronicznej

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. Nr 206, poz. 1216) Urząd Miejski w Wałbrzychu informuje o sposobach doręczania dokumentów w postaci elektronicznej.

Aby można było złożyć do urzędu dokument w formie elektronicznej, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne. Instrukcje zakładania konta i korzystania z platformy ePUAP znajdują się na stronie głównej epuap.gov.pl.

I. Adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP):

Adres skrytki e-puap : umwalbrzych/skrytka

Link do elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB, wielkość pojedynczego załącznika nie może przekraczać 3,5MB.

II. Dostarczanie dokumentów elektronicznych osobiście:

Dokumenty elektroniczne są przyjmowane  w godzinach pracy urzędu, w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, ul. Sienkiewicza 6-8 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 16.30.

Przez dokumenty elektroniczne rozumie się pismo przewodnie oraz załączniki do pisma. Pismo przewodnie powinno zawierać imię, nazwisko i adres nadawcy oraz treść merytoryczną.

Akceptowane formaty dokumentów: .doc, .rtf, .txt, .odt, .xls, .csv, .ods, .pdf, .ppt, .jpg, .svg, .xml, .zip, .tar

Pismo przewodnie i każdy z załączników powinny być podpisane podpisem elektronicznym nadawcy, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w formacie Xades-Bes. Wszystkie pliki powinny być spakowane do jednego pliku w formacie .zip lub .tar

Dokumenty elektroniczne są przyjmowane wraz z informatycznym nośnikiem danych, którym może być płyta CD / DVD lub pamięć masowa USB.

Informatyczny nośnik danych powinien  być trwale oznakowany w sposób pozwalający na jego jednoznaczną identyfikację. Informatyczny nośnik danych powinien zawierać tylko jeden plik .zip lub .rar. Dostarczony  nośnik nie może zawierać złośliwego oprogramowania.

W przypadku nie spełnienia powyższych wymagań, dokumenty elektroniczne nie zostaną przyjęte.



Powiadom znajomego