W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: Wałbrzych, Zamek Książ w Wałbrzychu (XV, XVIII, XX): roboty remontowe pokrycia dachowego skrzydła południowego i zachodniego- I etap skrzydło południowe.


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.um.walbrzych.pl/zzp/dachnaksiazu2.zip


Wałbrzych: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: Wałbrzych, Zamek Książ w Wałbrzychu (XV, XVIII, XX): roboty remontowe pokrycia dachowego skrzydła południowego i zachodniego- I etap skrzydło południowe.
Numer ogłoszenia: 117810 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: Wałbrzych, Zamek Książ w Wałbrzychu (XV, XVIII, XX): roboty remontowe pokrycia dachowego skrzydła południowego i zachodniego- I etap skrzydło południowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje: -roboty rozbiórkowe, -roboty ciesielskie dachowe, -roboty naprawcze ciesielskie elewacyjne - ściany szachulcowej skrzydła południowego, -roboty pokrywcze, -wymiana orynnowania i obróbek blacharskich, -montaż akcesoriów dachowych - płotki, haki, stopnie, ławy, -roboty kamieniarskie - powierzchnie szczytów i facjat skrzydła południowego oraz kominów, -roboty tynkarskie ścienne - ściana szachulcowa skrzydła południowego, -wymiana okien w obrębie dachu, -rusztowania i zastawy zabezpieczające, -renowacja wieńczących elementów ozdobnych i sztyc, -wywóz i utylizacja gruzu, -remont odtworzeniowy instalacji odgromowej, -wymiana pokrycia latarni wieży głównej Zamku, -montaż instalacji przeciwoblodzeniowej dachu skrzydła wschodniego, -inne niezbędne roboty do wykonania zadania według dokumentacji projektowej, -dokumentacja konserwatorska robót remontowych elewacji skrzydła południowego, -roboty towarzyszące i inne niezbędne roboty do wykonania zadania według dokumentacji projektowej Do obowiązków Wykonawcy należy również: W trakcie realizacji budowy zapewnić dojazd i dojście do budynku głównego oraz do wszystkich obiektów kompleksu Zamku Książ, a także do wszystkich czynnych lokali handlowych, usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych w budynku głównym. Dostawę materiałów na budowę oraz ich składowanie prowadzić w taki sposób aby zapewnić przejezdność dróg dojazdowych do wszystkich obiektów kompleksu Zamek Książ. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. UWAGA: 1.Złom stalowy uzyskany z rozbiórek stanowi majątek Gminy Wałbrzych. Wykonawca sprzeda go w punkcie skupu złomu w imieniu Zamawiającego, a środki finansowe, po wystawieniu faktury przez Zamawiającego, przeleje na wskazane konto Zamawiającego. Koszty załadunku, transportu i rozładunku złomu należy wkalkulować w ceny jednostkowe demontaży. 2.Złom miedziany uzyskany z rozbiórek stanowi majątek Gminy Wałbrzych. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, Inspektora nadzoru i Zamek Książ Spółkę z o.o. o terminie przystąpienia do rozbiórek pokrycia i obróbek miedzianych. Złom miedziany do czasu jego sprzedaży przez Zamawiającego będzie deponowany w zabezpieczonych pomieszczeniach wskazanych przez Zamek Książ Spółkę z o.o.. Wykonawca na własny koszt zapewni przeniesienie złomu miedzianego z miejsca rozebrania do tych pomieszczeń. Przenoszenie złomu miedzianego i złożenie we wskazanych pomieszczeniach odbywać się będzie w obecności osoby upoważnionej przez Zamek Książ Spółkę z o.o.. Wykonawca na własny koszt zapewni zważenie przekazywanego złomu miedzianego. Z każdej czynności przekazania złomu do depozytu Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół z podaniem ilości (wagi) złożonego złomu miedzianego. Wzór protokołu dostarczy Zamawiający. Protokół podpisany przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną i osobę upoważnioną przez Zamek Książ Spółkę z o.o. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w następnym dniu roboczym od daty jego sporządzenia. Potwierdzenie posiadania dokumentacji projektowej i kosztorysu : Dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane przez Biuro Doradczo Usługowe Budownictwa mgr inż. Jacek Kramnik, ul. Mieszka I nr 9, 58-309 Wałbrzych: 1.Projekt budowlany konserwatorski wymiany części pokrycia dachowego budynku głównego Zamku Książ - skrzydło południowe i zachodnie z częścią skrzydła północnego, autor: mgr inż. Jacek Kramnik, Wałbrzych, sierpień 2014. 2.Projekt budowlano-konserwatorski wymiany pokrycia dachowego - Instalacja przeciwoblodzeniowa, autor: Rafał Czechowicz, Wałbrzych, sierpień 2014. 3.Szczegóły wykonawcze i wytyczne kalkulacyjne wymiany części pokrycia dachowego budynku głównego Zamku Książ - skrzydło południowe (strona południowa i zachodnia), autor: mgr inż. Jacek Kramnik, Wałbrzych, maj 2015. 4.Przedmiar robót - roboty remontowe pokrycia dachowego skrzydła południowego oraz południowej ściany szachulcowej Zamku Książ w Wałbrzychu, autor: mgr inż. Jacek Kramnik, Wałbrzych, maj 2015. 5.Przedmiar robót - instalacja przeciwoblodzeniowa - część barokowa Zamku Książ w Wałbrzychu, autor: Rafał Czechowicz, Wałbrzych, luty 2015. UWAGA: W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza ofertowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Potwierdzenie posiadania wymaganych ustawą Prawo budowlane decyzji, zezwoleń: 1.Decyzja Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 1133/2014 z dnia 07.10.2014 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych na wymianę części pokrycia dachowego budynku głównego Zamku Książ - skrzydło południowe i zachodnie z częścią skrzydła północnego przy ul. Piastów Śląskich 1 w Wałbrzychu (dz. nr 41 obręb nr 51 Książ). 2.Decyzja Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 1195/2014 z dnia 22.10.2014 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych na montaż instalacji przeciwoblodzeniowej części barokowej dachu Zamku Książ przy ul. Piastów Śląskich 1 w Wałbrzychu (dz. nr 41 obręb nr 51 Książ). 3.Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu nr 968/2014 z dnia 10.09.2014 pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku polegających na wymianie pokrycia dachowego budynku głównego - skrzydło południowe, zachodnie i część skrzydła północnego (etap III wymiany pokrycia dachowego) przy zabytku: Zamek Książ w Wałbrzychu. 4.Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu nr 184/2014 z dnia 21.02.2014 pozwolenia na podejmowanie innych działań przy zabytku na montaż instalacji przeciwoblodzeniowej w poziomie dachów Zamku Książ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5.000 zł (pięć tysięcy złotych) najpóźniej do 03.06.2015r. do godz. 10.00 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. na rach. 92 1030 1289 0000 0000 9000 0152 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe: Wykonanie robót budowlanych na Zadaniu inwestycyjnym pn. Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: Wałbrzych, Zamek Książ w Wałbrzychu (XV, XVIII, XX): roboty remontowe pokrycia dachowego skrzydła południowego i zachodniego- I etap skrzydło południowe.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a) co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na remoncie dachu budynku wpisanego do rejestru zabytków, a zakres każdej z tych robót obejmował: -wykonanie pokrycia dachowego ceramicznego na połaci o powierzchni co najmniej 1.000 m2, (warunek odnosi się do faktycznie wykonanej przez Wykonawcę powierzchni remontowej dachu, a nie do powierzchni całkowitej dachu- chyba że remontem był objęty cały dach), -wymianę lub częściową wymianę więźby dachowej, -wymianę lub odtworzenie instalacji odgromowej, ORAZ b) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie dachu na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, w zakresie którego było wykonanie pokrycia dachowego z blachy miedzianej lub blachy cynk-tytan układanej w karo, na połaci o powierzchni co najmniej 100m2 (warunek ten zostanie także spełniony w przypadku wykonania roboty budowlanej o zakresie określonym w punkcie b łącznie z robotą budowlaną o zakresie określonym w punkcie a). W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej: 3.1 Kierownik robót specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający łącznie: -wykształcenie wyższe techniczne -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.); -minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót (łącznie) na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego, -doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego) polegających na nadzorowaniu robót co najmniej 2 robót budowlanych polegających na remoncie dachu na budynkach wpisanych do rejestru zabytków w zakresie których było wykonanie pokrycia dachowego ceramicznego na połaci o powierzchni co najmniej 1.000 m2 oraz wymiana lub częściowa wymiana więźby dachowej oraz co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie dachu na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków w zakresie którego było wykonanie pokrycia dachowego z blachy miedzianej lub z blachy cynk-tytan układanej w karo na połaci o powierzchni co najmniej 100 m2, -co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. 3.2 Kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający łącznie: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.); -minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego Zamawiający dopuszcza łączenie wszystkich funkcji. W celu wykazania spełniania tego warunku należy przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: -Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy. -Zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru. -Zmiany dokonane podczas wykonywania robót i nie odstępujące w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. -Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT. -Zmiana osób będących przedstawicielami Zamawiającego. -Zmiana osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ i umowie. -Wystąpienie siły wyższej. -Zmiana terminu wykonania Robót w przypadku zaistnienia kolizji i innych zdarzeń, niezawinionych przez Wykonawcę, które wpływały na harmonogram wykonywania Robót. -Zmiana terminu wykonania Robót - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zadania. -Zmiana terminu wykonania Robót w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót. -Zmiana postanowień umowy w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów. -Zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zadań.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/dachnaksiazu2.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 27..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 13..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Powiadom znajomego