W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00 fax 74 665 51 18

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Urządzenie placów zabaw dla zadań: Zadanie nr 1: Familia Plac Rekreacyjno - Zabawowy (dz. nr 127/32 obręb nr 36 Rusinowa) Zadanie nr 2: Plac Zabaw przy ul. Ludowej i Reja (dz. nr 310 obręb nr 14 Biały Kamień) Zadanie nr 3: Zagospodarowanie terenów zielonych przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Wałbrzychu (dz. nr 44 obręb nr 17 Biały Kamień)

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.um.walbrzych.pl/zzp/3placezabawII.zip


 Urządzenie placów zabaw dla zadań: Zadanie nr 1: Familia Plac Rekreacyjno - Zabawowy (dz. nr 127/32 obręb nr 36 Rusinowa) Zadanie nr 2: Plac Zabaw przy ul. Ludowej i Reja (dz. nr 310 obręb nr 14 Biały Kamień) Zadanie nr 3: Zagospodarowanie terenów zielonych przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Wałbrzychu (dz. nr 44 obręb nr 17 Biały Kamień)
Numer ogłoszenia: 185398 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie placów zabaw dla zadań: Zadanie nr 1: Familia Plac Rekreacyjno - Zabawowy (dz. nr 127/32 obręb nr 36 Rusinowa) Zadanie nr 2: Plac Zabaw przy ul. Ludowej i Reja (dz. nr 310 obręb nr 14 Biały Kamień) Zadanie nr 3: Zagospodarowanie terenów zielonych przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Wałbrzychu (dz. nr 44 obręb nr 17 Biały Kamień).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest urządzenie placów zabaw dla zadań: Zadanie nr 1: Familia Plac Rekreacyjno - Zabawowy (dz. nr 127/32 obręb nr 36 Rusinowa) Zadanie nr 2: Plac Zabaw przy ul. Ludowej i Reja (dz. nr 310 obręb nr 14 Biały Kamień) Zadanie nr 3: Zagospodarowanie terenów zielonych przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Wałbrzychu (dz. nr 44 obręb nr 17 Biały Kamień). Zakres dostawy obejmuje: Zadanie inwestycyjne nr 1: Familia Plac Rekreacyjno - Zabawowy Lp. Podstawa Opis pozycji j.m. Ilość 1 Nawierzchnia placu zabaw 1 d.1 KNR 2-01 0121-02 Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie m?‚Ë› 113,90 2 d.1 KNR 2-31 0101-01 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm m?‚Ë› 113,90 3 d.1 KNR 2-31 0101-02 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV - za każde dalsze 5 cm głębokości - Krotność = 2 m?‚Ë› 113,90 4 d.1 KNR 2-01 0205-01 Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m?‚?‚ w gruncie kat. I-IV z transp. urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km m?‚?‚ 34,17 5 d.1 KNR 2-01 0214-03 Nakłady uzupełn. za każde dalsze rozp. 0.5 km transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat.I-II m?‚?‚ 34,17 6 d.1 kalkulacja własna Wykonanie nawierzchni amortyzującej piaskowej gr. 30cm (ziarno 0,2-2 mm) m?‚Ë› 113,90 2 Dostawa i montaż urządzeń 9 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż zestawu wielofunkcyjnego szt. 1 10 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż huśtawki podwójnej z siedziskami prostymi szt. 1 11 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż sześciokąta wielofunkcyjnego szt. 1 12 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż pylonu do urządzeń fitness szt. 2 13 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż urządzenia fitness: wyciskanie siedzące szt. 1 14 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż urządzenia fitness: ławka szt. 1 15 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż urządzenia fitness: prasa nożna szt. 1 16 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż ławki bez oparcia szt. 2 Zadanie inwestycyjne nr 2: Plac Zabaw przy ul. Ludowej i Reja Lp. Podstawa Opis pozycji j.m. Ilość 1 Plac 1 d.1 KNR 2-01 0121-02 Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie m?‚Ë› 182.00 2 d.1 KNR 2-31 0101-01 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat.I-IV głębokości 20 cm m?‚Ë› 182.00 3 d.1 KNR 2-31 0101-02 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat.I-IV - za każde dalsze 5 cm głębokości - Krotność = 2 m?‚Ë› 182.00 4 d.1 KNR 2-01 0205-01 Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m?‚?‚ w gruncie kat.I-IV z transp. urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km m?‚?‚ 54.60 5 d.1 KNR 2-01 0214-03 Nakłady uzupełn. za każde dalsze rozp. 0.5 km transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat.I-II m?‚?‚ 54.60 6 d.1 kalkulacja własna Wykonanie nawierzchni amortyzującej piaskowej gr. 30cm (ziarno 0,2-2 mm) m?‚Ë› 182.00 2 Dostawa i montaż urządzeń 7 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż urządzenia linowego - piramida wys.3,0m szt. 1 8 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż huśtawki bocianie gniazdo szt. 1 9 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż huśtawki pojedynczej z siedziskiem dla małych dzieci szt. 1 10 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż huśtawki wagowej szt. 1 11 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż bujaka sprężynowego z ławeczką szt. 1 12 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż piaskownicy szt. 1 13 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż ławki z oparciem szt. 2 14 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż ławki bez oparcia szt. 2 15 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż kosza na śmieci szt. 1 16 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż tablicy informacyjnej szt. 1 17 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż ogrodzenia z furtką wejściową mb. 53 Zadanie inwestycyjne nr 3: Zagospodarowanie terenów zielonych przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Wałbrzychu Lp. Podstawa Opis pozycji j.m. Ilość 1 Plac zabaw i boisko 1 d.1 KNR 2-01 0121-02 Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie m?‚Ë› 223.70 2 d.1 KNR 2-31 0101-01 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat.I-IV głębokości 20 cm m?‚Ë› 223.70 3 d.1 KNR 2-31 0101-02 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat.I-IV - za każde dalsze 5 cm głębokości - Krotność = 2 m?‚Ë› 223.70 4 d.1 KNR 2-01 0205-01 Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m?‚?‚ w gruncie kat.I-IV z transp. urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km m?‚?‚ 67.11 5 d.1 KNR 2-01 0214-03 Nakłady uzupełn. za każde dalsze rozp. 0.5 km transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat.I-II m?‚?‚ 67.11 6 d.1 kalkulacja własna Wykonanie nawierzchni amortyzującej HIC 1,00m, z podbudową, obrzeża krawężniki betonowe m?‚Ë› 91.60 7 d.1 kalkulacja własna Wykonanie nawierzchni amortyzującej piaskowej gr. 30cm (ziarno 0,2-2 mm), obrzeża krawężniki syntetyczne - boisko m?‚Ë› 128.00 8 d.1 kalkulacja własna Wykonanie nawierzchni amortyzującej piaskowej gr. 30cm (ziarno 0,2-2 mm), obrzeża krawężniki syntetyczne - huśtawka m?‚Ë› 16.40 2 Dostawa i montaż urządzeń 9 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż urządzenia linowego - piramida wys. 4,5m szt. 1 10 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż huśtawki bocianie gniazdo szt. 1 11 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż bujaka sprężynowego szt. 2 12 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż ławki z oparciem szt. 3 13 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż kosza na śmieci szt. 1 14 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż tablicy informacyjnej szt. 1 15 d.2 kalkulacja własna Dostawa i montaż słupków stalowych do siatkówki plażowej kpl. 1 Klauzula o uzgodnieniu przedmiaru Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi i uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych w zależności od zastosowanych rozwiązań materiałowych oraz przyjętych technologii wykonania robót. Przedmiar robót należy rozpatrywać łącznie z dokumentacją projektową. Wszystkie nawierzchnie wyposażenia placów zabaw powinny być przepuszczalne, bez konieczności stosowania odwodnień skanalizowanych oraz należy je realizować zgodnie z Normą PN-EN 1177. Wszystkie urządzenie zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami Normy PN-EN 1176. Wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Wykonawca zobligowany jest do przestrzegania przepisów Prawa budowlanego ( Dz.U. Z 2013 roku poz. 1409) w zakresie budowy nowych placów zabaw i rozbudowy istniejących placów zabaw..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 45.11.27.23-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5 000,00 zł najpóźniej do 10.06.2014r. do godz. 10.00. Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr rach: 92 1030 1289 0000 0000 9000 0152 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe Urządzenie placów zabaw dla 3 zadań. Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 Prawo zamówień publicznych (wraz z późniejszymi zmianami), w Urzędzie Miejski w Wałbrzychu,58-300 Wałbrzych, ul. Pl. Magistracki 1, pok. Nr 1b

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych, na podstawie określonych poniżej warunków: 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, 2) Osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, 3) Osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ, 4) Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, 5) Dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/3placezabawII.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane