W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa urządzeń drukujących, oprogramowania i świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.um.walbrzych.pl/zzp/systemdrukujacy.zip


Dostawa urządzeń drukujących, oprogramowania i świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 61862 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń drukujących, oprogramowania i świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Dostawa i wdrożenie urządzeń drukujących oraz akcesoriów których funkcjonalności, parametry techniczne oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2.Dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego którego funkcjonalności, parametry techniczne oraz ilość zostały określone poniżej oraz w pkt 9 Załącznika nr 1 do SIWZ. 1.3.Usługa materiałowo-serwisowa w okresie 36 miesięcy. Opis zamawianego systemu zarządzania i kontroli kosztów oraz urządzeń. Użyte w treści nazwy urządzeń UWA3KF, UWA3KF2, UWA3K2, UWA4MF, UWA4M, UWA4KF odpowiadają urządzeniom o tych samych nazwach występującym w Załączniku nr 1. System musi pracować w oparciu o SQL-ową bazę danych, zewnętrzną bądź wewnętrzną, bazującą na otwartym oprogramowaniu, która nie generuje ukrytych kosztów związanych z zakupem dodatkowych licencji. Platforma systemowa - System operacyjny Windows lub Linux System powinien być objęty wsparciem technicznym na okres 36 miesięcy wraz z możliwością aktualizowania oprogramowania systemowego i oprogramowania terminali urządzeń. System oraz jego wyposażenie powinny być objęte gwarancją na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Sposób licencjonowania nie powinien ograniczać liczby użytkowników , preferowane licencjonowanie na urządzenia, a nie na użytkowników. Dodatkowo system powinien dawać możliwość dowolnego przydzielenia ilości licencji na poszczególne serwery w zakresie ilości zakupionych licencji przez Zamawiającego. Dostarczone licencje stają się własnością Zamawiającego. System powinien posiadać interfejs webowy zarówno administratora jak i użytkownika systemu w języku polskim. System powinien dawać możliwość automatycznego generowania kodów PIN dla nowych użytkowników i wysyłanie ich mailem bez angażowania pracowników Biura Informatyki Zamawiającego. System powinien posiadać funkcje rejestracji kart zbliżeniowych przez użytkowników bezpośrednio z panelu urządzenia. System powinien dawać możliwość monitorowania zajętości przestrzeni dyskowej dla folderów wykorzystywanych przez system, alerty administracyjne w przypadku braku miejsca na dysku, lub problemów dotyczących licencjonowania. System powinien być zintegrowany z urządzeniami wielofunkcyjnymi poprzez panel dotykowy urządzenia bez stosowania zewnętrznych terminali sprzętowych. Interfejs użytkownika terminalu aplikacyjnego w urządzeniach wielofunkcyjnych powinien być w języku polskim. System powinien dawać możliwość załadowania obrazów do terminali i umożliwić zmianę ich oprawy graficznej. Terminal aplikacyjny systemu musi zapewnić jednokrotne logowanie do urządzeń wielofunkcyjnych (SSO - Single Sign-On) bez potrzeby wprowadzania dodatkowych poświadczeń, tak aby kontekst zalogowanego użytkownika mógł być przekazywany do innych aplikacji uruchamianych na tym urządzeniu wielofunkcyjnym, bez potrzeby kolejnego uwierzytelniania się. System musi posiadać możliwość synchronizacji oraz autoryzacji z usługami katalogowymi Active Directory, LDAP, OpenLDAP oraz odwzorowywać ich strukturę organizacyjną, w wyniku czego możliwe jest importowanie kont użytkowników do systemu. Tym samym musi istnieć możliwość systematycznej synchronizacji systemu z w/w usługami katalogowymi. System powinien posiadać graficzny interfejs konfiguracji importu użytkowników z Active Directory, LDAP, OpenLDAP System powinien umożliwiać integrację z urządzeniami wielofunkcyjnymi klasy UWA3KF, UWA3KF2, UWA3K2, UWA4MF, UWA4M, UWA4KF bez konieczności stosowania zewnętrznych terminali sprzętowych w celu realizacji wydruku podążającego i bezpiecznego. System powinien umożliwiać dodawanie ciągu komend prologu/epilogu do zadania wydruku na poziomie kolejki systemu rozliczania w celu np. nałożenia papieru firmowego zapisanego w postaci elektronicznej w urządzeniu System musi umożliwiać gromadzenie danych o wykonanych wydrukach w środowiskach klienckich: Windows XP, Windows Server 2003 R2, Windows Vista, Windows Server 2008 R2, Windows 7, Windows 8/8.1 oraz Windows Server 2012. System musi pozwalać na ewidencję, co najmniej następujących danych: typ i nazwę drukowanego dokumentu, datę wykonania wydruku, ilość wydrukowanych stron, ilość skanowanych stron, ilość kopiowanych stron, informację czy wydruk nastąpił przy wykorzystaniu funkcji duplex lub ile zostało zużytych arkuszy papieru, informację czy wydruk był wykonany w technologii mono/color, informację czy wydruk był anulowany, informacje na temat wykorzystanego papieru (format), dane identyfikacyjne użytkownika: identyfikator domenowy lub imię i nazwisko, jednostka organizacyjna, dane identyfikacyjne urządzenia drukującego, Każdy z użytkowników systemu musi posiadać w dowolnym momencie możliwość wglądu w raporty dotyczące wydruków przez niego wykonanych. Funkcjonalność ta winna być dostępna poprzez przeglądarkę WWW. Logowanie do witryny powinno wykorzystywać mechanizm automatycznego logowania (SSO - Single Sign On) bez potrzeby wprowadzania dodatkowych poświadczeń. System musi umożliwiać określenie i rozliczanie kosztów związanych z drukowaniem i kopiowaniem dokumentów na określonych urządzeniach w podziale na poszczególnych użytkowników, jednostki organizacyjne przedsiębiorstwa, grupy zadaniowe (projekty), miejsca powstawania kosztów (tzw. MPK), poszczególne urządzenia przy uwzględnieniu zróżnicowanych kosztów eksploatacyjnych poszczególnych urządzeń oraz ceny użytego do druku lub kopiowania papieru. System musi umożliwiać rozliczanie kosztów wydruków na stronach A3 i większych jako dwukrotność kosztów wydruku strony A4. System musi dawać możliwość definiowania limitów (tzw. twardych i miękkich) ilościowych i/lub wartościowych poszczególnym użytkownikom, grupom i projektom. W razie zbliżenia się do któregokolwiek z limitów, użytkownik ma być o tym fakcie powiadamiany. W przypadku przekroczenia limitu powiadamiana ma być osoba, która przekroczyła limit oraz inne zdefiniowane osoby. System powinien dać możliwość definiowania reguł dla kolejek typu warunek-akcja. Przykład warunków: jeśli praca zawiera w nazwie określony ciąg znaków, jeśli jest w kolorze, jeśli jest w określonym formacie strony, jeśli zawiera więcej stron niż itd. Przykład akcji: przekierowanie do innej kolejki, skasowanie pracy, informacja mailowa do właściciela o wykonanej akcji itd. System musi umożliwiać przypisywanie użytkowników do projektów. Użytkownik musi mieć możliwość bycia przypisanym jednocześnie do wielu projektów, musi mieć możliwość określania, do którego projektu mają zostać zaliczone drukowane dokumenty (możliwość określania za każdym razem, raz dziennie lub na stałe). System powinien posiadać funkcję wydruku bezpośredniego. System powinien posiadać funkcję niezaprzeczalności wydruku. System musi być wyposażony w mechanizmy i technologie umożliwiające wykonywanie wydruków poufnych na urządzeniach klasy UWA3KF, UWA3KF2, UWA3K2, UWA4MF, UWA4M, UWA4KF w taki sposób, aby dostęp do drukowanych dokumentów mieli tylko upoważnieni użytkownicy. W tym celu musi istnieć mechanizm identyfikacji personalnej, zapewniający prawidłową identyfikację użytkownika, oparty o indywidualne kody PIN lub dostarczane wraz z systemem karty zbliżeniowe. Określanie praw dostępu do urządzeń ma się odbywać z jednego miejsca - konsoli administratora. Oferowane rozwiązanie musi być wyposażone w mechanizmy raportujące, które umożliwiają korzystanie z określonego zestawu raportów (do zdefiniowania w trakcie procedur wdrożeniowych systemu), jak również pozwalające na definiowanie użytkownikom nowych raportów wg potrzeb. Bezwzględnie, moduł obsługi raportów musi dawać możliwość eksportu danych/raportów do systemów zewnętrznych w formatach PDF, CSV. Raporty generowane przez system muszą zapewnić możliwość dowolnego definiowania okresu czasu oraz uwzględniać prace anulowanee. Moduł raportujący musi ponadto umożliwiać automatyczną dystrybucję, generowanych cyklicznie raportów, pocztą e-mail do wskazanych w systemie użytkowników. Użytkownik posiadający odpowiednie uprawnienia musi mieć możliwość: ustalania limitów użytkownikom, którymi administruje, przeglądania raportów dotyczących wykorzystania systemu wydruków, monitorowania kolejki własnych wydruków. Wszystkie ww. możliwości muszą być dostępne z poziomu panelu administracyjnego za pomocą przeglądarki WWW, bez instalacji dodatkowego oprogramowania. System musi zapewniać użytkownikowi możliwość podjęcia wydruków na wybranym urządzeniu wielofunkcyjnym klasy UWA3KF, UWA3KF2, UWA3K2, UWA4MF, UWA4M, UWA4KF obsługującym ten sam standard protokołu wydruku (np. PCL) i posiadającym te same funkcje. Drukowany dokument nie będzie wysyłany na konkretne urządzenie lecz na serwer wydruków, a użytkownik musi mieć możliwość odebrania dokumentu na dowolnym urządzeniu kasy UWA3KF, UWA3KF2, UWA3K2, UWA4MF, UWA4M, UWA4KF po uprzednio dokonanej identyfikacji przy użyciu karty zbliżeniowej lub kodu PIN. System musi pozwalać użytkownikom na dodawanie wielu wydruków do kolejki, zarządzanie swoją kolejką wydruków (drukowanie w dowolnej kolejności, drukowanie z pozostawieniem w kolejce) oraz stosowanie wydruku podążającego. Obsługa wszystkich opcji drukowania ma być realizowana z poziomu ekranu dotykowego urządzenia wielofunkcyjnego klasy UWA3KF, UWA3KF2, UWA3K2, UWA4MF, UWA4M, UWA4KF. System powinien gwarantować ochronę prywatnych kolejek. System powinien posiadać funkcję zarządzania skanowaniem, po autoryzacji użytkownika na urządzeniu. System powinien domyśle wybrać adres e-mail lub folder domowy użytkownika jako miejsce docelowe dla zeskanowanych dokumentów. System powinien posiadać funkcję zarządzania pracami, kasowanie prac, ponowne drukowanie wcześniej drukowanych prac, pauzowanie prac, zwalnianie wstrzymanych prac, prace ulubione. Dodatkowo system powinien mieć możliwość ustawienia interwału czasowego po jakim niewydrukowane prace zostaną automatycznie wykasowane z konta użytkownika. System powinien dawać możliwość podglądu pracy zarejestrowanej w systemie. System musi umożliwiać wykonywanie czynności, takich jak: kopiowanie, skanowanie i drukowanie z poziomu panelu urządzenia wielofunkcyjnego klasy UWA3KF, UWA3KF2, UWA3K2, UWA4MF, UWA4M, UWA4KF bez użycia dodatkowych terminali. Podczas stosowania wydruku poufnego na ekranie dotykowym urządzenia wielofunkcyjnego klasy UWA3KF, UWA3KF2, UWA3K2, UWA4MF, UWA4M, UWA4KF, musi pojawiać się informacja o kosztach/kredytach wydruku, dla każdego zadania znajdującego się w kolejce wydruków. Użytkownik musi mieć możliwość anulowania wydruku po zapoznaniu się z kosztem drukowanego dokumentu. System musi zliczać prace zeskanowane i skopiowane z wykrywaniem anulowanych prac, np. z powodu braku papieru. System musi mieć możliwość działania w sieciach LAN, WAN oraz VPN. Dla urządzeń sieciowych system musi pozwalać na definiowanie i różnicowanie uprawnień użytkownikom lub grupom użytkowników. Do zdefiniowania powinny być takie uprawnienia jak: określanie zakresów rozmiaru papieru (dla wydruków), blokowanie funkcji kopiowania i kopiowania w kolorze, blokowanie dostępu do opcji drukowania, blokowanie wydruku w trybie simpleks, blokowanie wydruku w trybie kolor, blokowanie dostępu do skanera, blokowanie dostępu do historii dokumentów, wymuszania dupleksu, określania ilość kopii Musi być możliwe różnicowanie uprawnień dla poszczególnych użytkowników, grup użytkowników oraz urządzeń. Zarządzanie uprawnieniami powinno być możliwe z poziomu serwera, za pomocą panelu administracyjnego systemu. System musi umożliwiać stały wgląd w stan licznika urządzenia podłączonego do sieci z poziomu panelu administracyjnego dostępnego za pomocą przeglądarki WWW (bez instalacji dodatkowego oprogramowania). System ma generować minimum następujące raporty: zestawienie liczników z urządzenia (ilość stron, drukowanie, kopiowanie, skanowanie, monochromatyczne/kolorowe strony) ilość prac na jednostkę czasu (udział ilościowy lub procentowy), obciążenie urządzenia w czasie (obciążenie ilościowe lub procentowe), zużycie tonerów, raportowanie kosztów. Raporty muszą być generowane z podziałem na użytkownika, departamenty, działy, projekty, z podziałem na dzień, miesiąc, rok, możliwość ustawienia spersonalizowanych okresów. System powinien dać możliwość tworzenia raportów dedykowanych w zależności od potrzeb Zamawiającego. Raporty muszą być dostępne z poziomu panelu administracyjnego dostępnego za pomocą przeglądarki WWW. Ponadto system powinien dawać możliwość parametryzowania raportów, generowania raportów zarówno w formacie graficznym jak i tekstowym, w formatach zarówno CSV jak i PDF generowanych na życzenie jak i wysyłanych cyklicznie w zdefiniowanych interwałach czasowych. System musi umożliwiać automatyczne, cykliczne tworzenie raportów o stanach liczników urządzenia podłączonego do sieci i wysyłanie ich na adres e-mail zdefiniowanych odbiorców. System musi udostępniać informacje o aktualnym statusie urządzenia podłączonego do sieci oraz dane dotyczące jego adresu IP, adresu MAC, modelu, numeru seryjnego, stanu tonerów oraz stanu liczników (z rozbiciem na mono/kolor oraz kopie/wydruki). System musi umożliwiać monitorowanie aktualnych statusów urządzenia. Dostępne mają być następujące komunikaty: brak komunikacji, niski poziom papieru, brak papieru, niski poziom tonera, pusty toner, pokrywa otwarta, zacięcie papieru, offline, wymagany serwis. Informacje na temat powyższych zdarzeń muszą być wysyłane e-mailem do zdefiniowanych użytkowników oraz udostępniane z poziomu panelu administracyjnego dostępnego za pomocą przeglądarki WWW. System musi umożliwiać dostęp do danych historycznych dotyczących stanów liczników, zużycia i wymiany tonerów oraz komunikatów o błędach urządzenia. Dane udostępnione są z poziomu panelu administracyjnego dostępnego za pomocą przeglądarki WWW (bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania). System powinien posiadać możliwość podglądu logów systemu w czasie rzeczywistym. System musi automatycznie wykrywać podłączone do sieci urządzenia drukujące i umożliwiać automatyczne ich monitorowanie, automatyczne tworzenie kolejek, instalowanie sterowników, ustalenia parametrów dla np. mono/kolor. Wyszukiwanie urządzeń może odbywać się w wielu podsieciach jednocześnie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.12.00-5, 48.42.10.00-5, 50.32.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 25 000,00 zł. najpóźniej do 03.03.2014r. do godz. 10.00 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. na rach. 92 1030 1289 0000 0000 9000 0152 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe: Dostawa urządzeń drukujących, oprogramowania i świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu. Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu,58-300 Wałbrzych, ul. Pl. Magistracki 1, pok. Nr 1b.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie się wykonaniem/zakończeniem co najmniej jednej dostawy o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Za dostawę podobną do przedmiotu zamówienia uważa się dostawę wraz z wdrożeniem, urządzeń oraz systemu zarządzania i kontroli kosztów wydruku, obejmującą minimum 100 urządzeń drukujących/ wielofunkcyjnych. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę wykonaną na podstawie jednej umowy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. Do przeliczenia wszystkich wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT,. b) osób będących przedstawicielami Zamawiającego oraz kanałów komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, c) wystąpienie siły wyższej, d) zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych (w szczególności terminu realizacji zamówienia), gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją, e) dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca, f) umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów, g) zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/systemdrukujacy.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





Załączniki

Powiadom znajomego