W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa, montaż i konfiguracja 5 ekranów LED (telebimów), w ramach projektu pn.: "Telebimy - nowoczesne e-usługi w dziedzinie turystyki i kultury w dolnośląskich gminach", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013

15/01/2013    S10    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

PL-Wałbrzych: Ekrany

2013/S 010-012477

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Wałbrzych
pl. Magistracki 1
Punkt kontaktowy: Urząd Miejski w Wałbrzychu
Osoba do kontaktów: Agnieszka Wojtczak
58-300 Wałbrzych
POLSKA
Tel.: +48 746655154
E-mail: a.wojtczak@um.walbrzych.pl
Faks: +48 746655155

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.walbrzych.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Gmina Wałbrzych
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. nr 13
58-300 Wałbrzych
POLSKA
Adres internetowy: www.um.walbrzych.pl/zzp/telebimy.zip

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa, montaż i konfiguracja 5 ekranów LED (telebimów), w ramach projektu pn.: "Telebimy - nowoczesne e-usługi w dziedzinie turystyki i kultury w dolnośląskich gminach", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Miejsce dostawy (montażu) opisano szczegółowo w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dołącza również do SIWZ mapki z dokładną lokalizacją miejsca dostawy (montażu).

Kod NUTS PL51

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- 3 szt. ekranów LED o powierzchni minimalnej 29,36 m2 (wraz z jednostkami sterującymi pracą ekranu (3 szt.), dostawą, montażem, oprogramowaniem, skonfigurowaniem oprogramowania - dzięki któremu możliwe będzie zdalne sterowanie z dowolnego miejsca posiadającego dostęp do sieci Internet - i wstępnym uruchomieniem), zwanych dalej Zestawem nr 1.
- 2 szt. ekranów LED o powierzchni minimalnej 16,51 m2 (wraz z jednostkami sterującymi praca ekranu (2 szt.), dostawą, montażem, oprogramowaniem, skonfigurowaniem oprogramowania - dzięki któremu możliwe będzie zdalne sterowanie z dowolnego miejsca posiadającego dostęp do sieci Internet - i wstępnym uruchomieniem), zwanych dalej Zestawem nr 2.
Minimalne parametry ekranów LED:
1. Zestaw nr 1:
Wielkość ekranu (szer. x wys. x dł.) [mm] 7168 x 4096 x 180
Format ekranu (format) 16:9 (1.78)
Tolerancja formatu [%] (+,-) 0,04
Rozmiar piksela (fizyczny / wirtualny) [mm] 16.00 / -
Gęstość pikseli (fizyczna / wirtualna) [mm] 3906 / -
Konfiguracja piksela (R, G, B) 1R, 1G, 1B
Jasność (wartość skalibrowana) [nit] 8 000
Kąt widzenia przy 50% jasności [?‚°] H: 120?‚° (+60?‚°/-60?‚°), V: 60 (+30?‚°/-30?‚°)
Waga panelu (stal / aluminium) [kg/m2] 57 / -
Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250
Regulacja jasności (skala) 1-8 poz. (ręczna), 1-100 (automat.)
Skala szarości (na kolor) 8192
Ilość kolorów 549 mld.
Częstotliwość odświeżania (PAL/NTSC) [Hz] > 3000
Zasilanie (V, f) 230V, 50Hz
Poziom wadliwości sprzętu ??‰¤0,00001
Czas pracy (50% jasności) [godz.] 100 000
Szczelność (przód / tył) IP65 / IP54
Temperatura pracy (min. / maks.) [?‚°C] -20 / +50
Wilgotność pracy (min. - maks.) [% RH] 10 / 90
Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250
Pobór mocy dla ekranu (średni / maks.) [kW] 12,33 / 36,7
Transmisja danych UTP CAT5 (do 100m)
Miejsca i sposób montażu:
Kobierzyce - Bielany Wrocławskie - ul. Tyniecka/ul Wrocławska, nr działki 99/3 - 2 szt - ustawienie na konstrukcji mocującej ekrany (jedna stopa betonowa nie związana z podłożem dla dwóch ekranów)
Długołęka - ul. Wrocławska, nr działki 120/17 i 120/30 - 1 szt. - ustawienie na konstrukcji mocującej ekrany (jedna stopa betonowa nie związana z podłożem dla jednego ekranu)
W załączeniu do SIWZ przekazujemy mapy i wizualizacje lokalizujące miejsce montażu ekranów LED
2. Zestaw nr 2:
Wielkość ekranu (szer. x wys. x dł.) [mm] 5376 x 3072 x 180
Format ekranu (format) 16:9 (1.78)
Tolerancja formatu [%] (+,-) 0,04
Rozmiar piksela (fizyczny / wirtualny) [mm] 16.00 / -
Gęstość pikseli (fizyczna / wirtualna) [mm] 3906 / -
Konfiguracja piksela (R, G, B) 1R, 1G, 1B
Jasność (wartość skalibrowana) [nit] 8 000
Kąt widzenia przy 50% jasności [?‚°] H: 120?‚° (+60?‚°/-60?‚°), V: 60 (+30?‚°/-30?‚°)
Waga panelu (stal / aluminium) [kg/m2] 57 / -
Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250
Regulacja jasności (skala) 1-8 poz. (ręczna), 1-100 (automat.)
Skala szarości (na kolor) 8192
Ilość kolorów 549 mld.
Częstotliwość odświeżania (PAL/NTSC) [Hz] > 3000
Zasilanie (V, f) 230V, 50Hz
Poziom wadliwości sprzętu ??‰¤0,00001
Czas pracy (50% jasności) [godz.] 100 000
Szczelność (przód / tył) IP65 / IP54
Temperatura pracy (min. / maks.) [?‚°C] -20 / +50
Wilgotność pracy (min. - maks.) [% RH] 10 / 90
Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250
Pobór mocy dla ekranu (średni / maks.) [kW] 6,93/ 20,6
Transmisja danych UTP CAT5 (do 100m)
Miejsce i sposób montażu:
Wałbrzych - ul. Uczniowska/ul. Wrocławska, nr działki 161/3 i 161/5 - 1 szt. - ustawienie na konstrukcji mocującej ekrany (jedna stopa betonowa nie związana z podłożem dla jednego ekranu)
Wrocław - budynek przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, nr działki 13 - 1 szt. - montaż konstrukcji mocującej do elewacji budynku.
W załączeniu do SIWZ przekazujemy mapy i wizualizacje lokalizujące miejsce montażu ekranów LED
UWAGA! Dla działania Zestawów nr 1 i 2 dostawca zapewni i uruchomi na własny koszt ciągły dostęp do energii elektrycznej oraz internetu przez okres minimum 5 lat od daty podpisania ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego. Koszty energii i internetu od dnia podpisania w/w protokołu pokrywać będzie Odbiorca.
W przypadku konieczności uzyskania wymaganych przepisami prawa pozwoleń na budowę lub konieczności dokonania zgłoszenia robót budowlanych właściwemu organowi - przygotowanie, złożenie wniosku oraz uzyskanie zgody właściwego organu należy do obowiązku Wykonawcy.
Minimalne parametry jednostki sterującej:
Jednostki sterujące ekranami LED:
Lp.
Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
1.
Typ
Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta
2.
Zastosowanie
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb sterowania ekranem LED
3.
Wydajność obliczeniowa
Komputer powinien osiągać w teście wydajności nie mniejsze niż
SYSmark 2007 Preview Rating 253
SYSMark2007 Preview - E-Learning 215
SYSMark2007 Preview - VideoCreation 272
SYSMark2007 Preview - Productivity 267
SYSMark2007 Preview - 3D 263
Wymagane dołączenie do oferty wyniku testu przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji i potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany zestaw komputerowy wymaganego wyniku (wynik w postaci wydruku z programu Sysmark 2007 Preview).
4.
Pamięć operacyjna
8GB 1333 MHz możliwość rozbudowy do min 16GB,
5.
Parametry pamięci masowej
Dwa dyski min. 500 GB SATA, 7200 obr./min.
6.
Wyposażenie multimedialne
Wewnętrzny głośnik w obudowie komputera
7.
Obudowa
Zasilacz o mocy max. 265W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 90%,
W celu szybkiej weryfikacji usterki w obudowę komputera musi być wbudowany wizualny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami; a w szczególności musi sygnalizować:
Przebieg procesu POST
Awarię BIOS-u
Awarię procesora
Uszkodzenia lub braku pamięci RAM, uszkodzenia złączy PCI i PCIe, kontrolera Video, płyty głównej, kontrolera USB
- Obudowa zewnętrzna : Kompaktowa szafka naścienna, przeznaczona do montażu urządzeń energetycznych wymagających ochrony przed dostępem, zapyleniem i wilgocią. Szafka umożliwiająca wysoką ochronę komputera przed warunkami atmosferycznymi
Praca w zakresie temperatur od -20 do +50 stopni Celsjusza
Klasa szczelności IP65
Ściany szafki + drzwi wyłożone specjalnym materiałem izolacyjnym zapobiegającym przegrzewaniu latem i ochłodzeniem zima.
Zamki w szafce na klucz (system EURO lub inny)
Szafka pomalowana specjalną farbą zabezpieczającą przed korozja.
Standardowo przewidziane do zastosowań zewnętrznych. Zakładany czas używania to 5 lat.
8.
Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami
Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL)
9.
BIOS
BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI
Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o:
a/ wersji BIOS,
b/ nr seryjnym komputera wraz z datą jego wyprodukowania,
c/ ilości i sposobu obłożenia slotów pamięciami RAM,
d/ typie procesora wraz z informacją o ilości rdzeni, wielkości pamięci cache L2 i L3,
pojemności zainstalowanego dysku twardego
e/ rodzajach napędów optycznych
f/ MAC adresie zintegrowanej karty sieciowej
g/ kontrolerze audio
Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, (gwarantujący utrzymanie zapisanego hasła nawet w przypadku odłączenia wszystkich źródeł zasilania i podtrzymania BIOS)
Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń
Możliwość polegająca na kontrolowaniu urządzeń wykorzystujących magistralę komunikacyjną PCI, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych. Pod pojęciem kontroli Zamawiający rozumie funkcjonalność polegającą na blokowaniu/odblokowaniu slotów PCI.
Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych, ustawienia hasła na poziomie systemu, administratora oraz dysku twardego oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora.
Musi posiadać możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem systemowy tak, aby nie było możliwe wprowadzenie zmian w BIOS wyłącznie po podaniu hasła systemowego. Funkcja ta ma wymuszać podanie hasła administratora przy próbie zmiany ustawień BIOS w sytuacji, gdy zostało podane hasło systemowe.
Możliwość włączenia/wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, portu równoległego, portu szeregowego z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych.
Możliwość ustawienia portów USB w trybie "no BOOT", czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne.
Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przodzie obudowy, tylko tylnich portów.
Obsługa BIOS przy wykorzystaniu klawiatury i myszy
10.
Dodatkowe oprogramowanie
Oprogramowanie dostarczone przez producenta komputera pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, umożliwiające co najmniej:
Zdalne zablokowanie stacji dysków, portów szeregowych, równoległych, USB,
Zdalne uaktualnianie BIOS zarówno na pojedynczym komputerze a także na grupie komputerów w tym samym czasie,
Zdalną konfigurację BIOS w czasie rzeczywistym, w tym co najmniej ustawienie hasła, wpisanie unikalnego numeru nadanego przez użytkownika, sekwencji startowej, włączenia/wyłączenia portów USB, włączenia/wyłączenia karty dźwiękowej,
Zdalne wyłączanie oraz restart komputera w sieci,
Otrzymywanie informacji WMI - Windows Management Interface,
Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS
Monitorowanie i alertowanie parametrów termicznych, wolnego miejsca na dyskach twardych.
Monitorowanie stanu komponentów: CPU, Pamięć RAM, HDD, wersje BIOS przy wyłączonym komputerze lub nieobecnym/uszkodzonym systemie operacyjnym,
Musi umożliwiać ustawienie sposobu informowania o zaistnieniu zdarzenia poprzez (po stronie serwera) automatyczne uruchomienie zaplanowanej wcześniej akcji, wysłanie raportu zawierającego między innymi numer seryjny komputera i opis błędu na wskazany adres poczty elektronicznej.
11.
Certyfikaty i standardy
Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu)
Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty)
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie "Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych", pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram
Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0

Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej

12.
Ergonomia
Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 19 dB (załączyć oświadczenie producenta )
Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych);
Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) oraz powinna posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem zarządzająco - diagnostycznym producenta komputera; Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki); Obudowa musi być wyposażona w zamek który nie wystaje poza obrys obudowy.
13.
Warunki serwisu
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta - wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta
W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku.
14.
Wsparcie techniczne producenta
Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony.
15.
Wymagania dodatkowe
1. Microsoft Windows 7 Professional (64-bit), zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft + nośnik.
2. Zainstalowany Microsoft Office 2010 Starter OEM PL
3. Wbudowane porty: 1 x VGA, 1 x HDMI; 10 szt USB w tym 8 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera: min. 2 z przodu obudowy i 6 z tyłu, port sieciowy RJ-45, porty słuchawek i mikrofonu na przednim panelu obudowy, z tyłu port mikrofonu oraz wejście i wyjście liniowe stereo. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
Komputer musi umożliwiać jego rozbudowę w postaci dedykowanych kart PCIe lub adapterów o co najmniej drugi port RS-232 razem z LPT lub 2 szt złączy USB 3.0 umiejscowione z tyłu obudowy i/lub port RS-232 wraz z 2 szt PS/2 i/lub kartę WiFi a/b/g/n
4. Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, wspierająca obsługę WoL (funkcja włączana przez użytkownika), PXE 2.1;
5. Płyta główna z wbudowanymi: 1 złączem PCI Express x16; 3 wolnymi złączami PCI Express x1; Obsługa kart wyłącznie o pełnym profilu - nie dopuszcza się kart o profilu niskim, 2 złącza DIMM z obsługą do 8GB DDR3 pamięci RAM, min. 4 złącza SATA 2.0;
6. Dołączony nośnik ze sterownikami
7. Opakowanie musi być wykonane w 100% z materiałów podlegających powtórnemu przetworzeniu.
8. Do komputera dołączone szyny umożliwiające instalacje w szafie RACK 19
9. Karta sterująca ekranem LED (sending card)
Dostawca zapewni obsługę serwisową i udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt co najmniej 5 lat od daty podpisania ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego.
Czas reakcji serwisu wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Szczegółowe zapisy odnośnie serwisu gwarancyjnego oraz terminów przewidzianych na usunięcie wad zawarte są w projekcie umowy (§ 5) do niniejszego postępowania
Oprogramowanie i architektura systemu
Opis sprzętu komputerowego i oprogramowania
Podstawowe informacje.
Ekrany LED będą współpracowały z systemem informacji wizualnej. Umożliwi to wyświetlanie materiałów multimedialnych na elektronicznych ekranach świetlnych. System pracować będzie w architekturze Klient - Serwer i składać się będzie:
z ekranów LED wraz z oprogramowaniem zarządzająco-sterującym /zakupione w ramach projektu/
serwera - dostęp do serwera zapewnia wyłoniony po zakończeniu realizacji projektu operator,
komputera sterującego - dostęp do komputera zapewnia wyłoniony po zakończeniu realizacji projektu operator,
oprogramowania pozwalającego na przygotowanie do emisji materiałów graficznych tj. tekstów, animacji, filmów, grafik - dostęp do oprogramowania zapewnia wyłoniony po zakończeniu realizacji projektu operator.
Zarządzanie systemem odbywać się będzie na serwerze centralnym, na którym umieszczone będzie oprogramowanie zarządzająco-sterujące umożliwiające dokonywanie konfiguracji i sprawdzania stanu pracy ekranów LED, z poziomu przeglądarki internetowej.
Minimalne wymogi systemu (aplikacji) zostały określone poniżej.
Architektura systemu - Content i funkcje wyświetlania treści
Lp.
Funkcjonalność
Tak/Nie
1
Wyświetlanie contentu (treści) w formie listy dynamicznej. Lista emisyjna jest stale synchronizowana automatycznie dając możliwość programowania przyszłych kampanii w dowolnym okresie czasowym i o dowolnej porze. Lista sama dopasowuje dodany do niej materiał, tak aby zapełniać emisją cały dostępny czas wedle zadanych parametrów.
Tak
2
W przypadku przepełnienia czasu emisji możliwość priorytetowania ważności spotów. Automatyczna weryfikacja przepełnienia czasu alarmowe oznaczenie poziomu wypełnienia czasu.
Tak
3
Możliwość podziału contentu na kategorie np.:
- komercyjnego: materiały, które mają najwyższy priorytet wyświetlania.
- neutralnego: wypełniacz I-go stopnia, ma niższy priorytet wyświetlania niż komercyjny jednak wyższy od domyślnego, np: wizytówka, pogoda, kursy walut, zegarki, informacje i inne elementy zaciekawiające widza.
- domyślnego: wypełniacz II stopnia, najniższy priorytet wyświetlania, np. spoty własne, znajomych, akcje charytatywne i inne
Tak
4
Dodatkowy czas stanowiący różnicę między materiałem komercyjnym a neutralnym może być zapełniony przez materiał domyślny.
Tak
5
Możliwość grupowania wielu materiałów w jeden obiekt biblioteki - kontener. Każdy kontener po dodaniu do listy dynamicznej daje możliwość decydowania jak mają być wyświetlane zawarte w nim materiały. Dostępne są 3 tryby emisji:
- klasyczny - możliwość wyświetlania kolejnych elementów z kontenera
- losowy - możliwość wyświetlania losowych elementów z kontenera
- sekwencyjny - możliwość wyświetlania elementów w kolejności sekwencji
Tak
6
Możliwość prognozowania poprzez podgląd na program emisji wybranego nośnika w wybranym czasie oraz możliwość sprawdzenia zaplanowanej kampanii poprzez symulację z uwzględnieniem innych zaplanowanych wcześniej emisji i wolnego czasu.
Tak
7
Możliwość stworzenia kampanii w taki sposób że po stworzeniu koszyka spotów dołączamy do niego wybrane ekrany LED. System automatycznie dopasuje odpowiednie proporcje spotów do odpowiednich ekranów.
Tak
8
Możliwość ustawienia jasności dla poszczególnych kabinetów z osobna.
Tak
9
Możliwość wprowadzenia jako jednego obiektu biblioteki kilku spotów w różnych proporcjach. Podczas dodawania do kampanii system sprawdzi czy dla danego nośnika dostępna jest odpowiednia proporcja lub automatycznie dopasuje najbliższą dostępną proporcję.
Tak
10
Możliwość ustawienia poziomu dopasowania contenetu do formatu ekranu
Tak
11
Możliwość emisji spotów w mało atrakcyjnym czasie emisji (np. wczesnym rankiem, późnym wieczorem) w taki sposób że między spotami wyświetlana będzie czarna tafla. Możliwość emisji spotów poza zdefiniowanymi godzinami pracy nośnika.
Tak
12
Możliwość definiowania szablonów jasności w ciągu roku z możliwością wyboru konkretnych dni tygodnia.
Tak
13
Możliwość płynnej i automatycznej regulacji jasności każdego ekranu miedzy poszczególnymi poziomami wyznaczonej jasności (min. 4 poziomy na dobę).
Tak
14
Możliwość rozciągania obrazu w celu dopasowania do nośnika w skali 0 do 50%
Tak
15
Możliwość wyświetlania stron www, rss, - możliwość ustawienia pozycji paska rss, jego wysokości i szerokości, koloru tła pod napisem.
Tak
16
Możliwość ustawienia rozdzielczości ekranu
Tak
17
Możliwość zdalnego resetu nośnika
Tak
18
W razie awarii serwera podstawowego system przełącza się na serwer zapasowy
Tak
19
W razie problemu z internetem możliwe jest wgranie materiału i ustawień offline - za pomocą np. pendrive
Tak
20
Funkcja symulacji zajętego czasu ekranu na podstawie wyznaczonego harmonogramu
Tak
21
Ustawienie parametrów korekty wyświetlanego obrazu takich jak: gamma, kontrast,
jasność
Tak
22
Definiowanie domyślnego czasu pracy ekranu oraz definiowanie dodatkowych szablonów czasu pracy z możliwością podziału na poszczególne dni tygodnia
Tak
23
Dostęp do panelu zarządzającego chroniony hasłem wraz z możliwością jego zmiany)
Tak
24
Separacja spotów poprzez dodanie ich do tej samej grupy - spoty z grupy o tym samym ID nigdy nie będą wyświetlane obok siebie
Tak
25
Automatyczna aktualizacja nośników z możliwością wymuszenia natychmiastowej aktualizacji
Tak
26
Awaryjna aktualizacja nośnika poprzez np. pendrive (w przypadku zaniku dostępu do sieci Internet)
Tak
27
Definiowanie zakresu czasu pracy emisji spotu - wybór dni tygodnia oraz godzin w jakich ma odbywać się emisja (możliwość zdefiniowania więcej niż jednego zakresu)
Tak
Architektura systemu - Monitoring i raporty
Lp.
Funkcjonalność
Tak/Nie
1
Monitoring dostępności nośnika sprawdzany na bieżąco poprzez sieć Internetową.
W razie dłuższego niezgłaszania się nośnika system wyśle powiadomienie email.
Tak
2
Możliwość generowania statystyk w formie raportów pdf - uproszczonych oraz csv - szczegółowych.
Tak
Architektura systemu - Obsługiwane formaty
Lp.
Format
Tak/Nie
1
Możliwość wyświetlania zawartości stron internetowych w czasie rzeczywistym wraz z animacjami FLASH, funkcja pozwala np. na wyświetlanie informacji pobieranych bezpośrednio z baz danych. Notowania giełdowe, wykresy, rankingi.
Tak
2
Odtwarzanie pokazu slajdów Microsoft Power Point - przy zainstalowanym programie MS Power Point
Tak
3
MPEG 1/2/4, AVI, WMV, Divx, Xvid, Mov,
Tak
4
JPEG, BMP, PNG
Tak
5
Pliki flash SWF
Tak
6
Kanały RSS np. udostępniane w serwisach internetowych
Tak
W ramach dostawy i montażu ekranów LED zostanie zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco-sterujące.
Komunikacja bezpośrednia między jednostką posiadającą dostęp do sieci (operatorem) i ekranem LED odbywać się będzie przy wykorzystaniu oprogramowania, dzięki któremu możliwe będzie zdalne sterowanie z dowolnego miejsca posiadającego dostęp do Internetu.
Prace instalacyjne
Dla zapewnienia działania ekranów LED, podmiot odpowiedzialny za dostawę i montaż ekranów LED ma obowiązek doprowadzenia stałego łącza internetowego o parametrach nie gorszych niż 2 mbit na download i 1 Mbit na upload. W punktach gdzie doprowadzenie stałego łącza jest niemożliwe dopuszcza się zastosowanie łącza internetu bezprzewodowego o analogicznych parametrach.
Podmiot odpowiedzialny za dostawę i montaż dodatkowo zobowiązany będzie do:
dostarczenia wszystkich akcesoriów i okablowania niezbędnego do prawidłowej pracy ekranów LED
dostarczenia instrukcji obsługi oprogramowania i konfiguracji ekranów LED
przedłożenia wszystkich wymaganych prawem certyfikatów i deklaracji wymaganych dla tego typu urządzeń
Prace elektryczne
Podmiot odpowiedzialny za dostawę i montaż ekranów LED doprowadzi instalację elektryczną do miejsc ustawienia ekranów LED z węzła energii elektrycznej. Wiąże się to także z montażem właściwych rozdzielni elektrycznych (zamontowanych bezpośrednio na ekranach LED.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

32351200, 71356000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 031 171,38 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
w dniach: 90 (od udzielenia zamówienia)

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 25 000,00 PLN najpóźniej do dnia 18.2.2013r. do godz. 10:00.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument lub oświadczenie, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument,
o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć członków zarządu władz, w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką jawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich wspólników spółki, w przypadku spółki partnerskiej - partnerów lub członków zarządu, w przypadku spółki komandytowej i komandytowo-akcyjnej - komplementariuszy, a w przypadku osób fizycznych - tych osób.
1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga! Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. - o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.02.197.1661 z późn. zm.).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. - o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.02.197.1661 z późn. zm.).
2. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, 3.1 zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2), 1.3), 1.4) i 1.6) cz. III, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
3.2 zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.5), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego wg miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3.3 Dokumenty, o których mowa w ppkt 3.1) a) i c) oraz 3.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.4 Dokument, o którym mowa w ppkt 3.1.b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.5 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1) i 3.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio wg miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
3.6 Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie, składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
3.7 Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.
3.8 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
3.9 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
3.10 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łącznie posiadana wiedza i doświadczenie. Wykonawca(-y) składają wykaz wykonanej lub wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty składania ofert, minimum jednej dostawy.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
1 Wykaz wykonanej lub wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty składania ofert, minimum jednej dostawy polegającej na dostarczeniu, montażu ekranów ledowych - o parametrach porównywalnych z przedmiotem zamówienia - wraz z oprogramowaniem i jego skonfigurowaniem. Wartość dostawy - minimum 500 000 PLN brutto. Fakt wykonania dostawy musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
BO.271-2/13
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: tak
Podać cenę: 100 PLN
Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy będzie przekazywana w formie pisemnej po uiszczeniu opłaty w kwocie: 100,00 PLN do Banku Handlowego w Warszawie S.A. na rach: 92 1030 1289 0000 0000 9000 0055 z zaznaczeniem nazwy postępowania.
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
20.2.2013 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 20.2.2013

Miejscowość:

Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. nr 27.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
VI.3)Informacje dodatkowe
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych:
1. Terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza m.in. zmianę terminu realizacji dostawy w przypadku wystąpienia obiektywnych przesłanek uniemożliwiających podłączenie ekranu LED do instalacji elektrycznej i/lub Internetu.
2. Innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron.
3.Dopuszcza się zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba - w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.
4.Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją.
5.Umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na
obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10.1.2013

Załączniki

Powiadom znajomego