W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: "Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na rok 2010/2011"

Wałbrzych: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY WAŁBRZYCH NA ROK 2010/2011
Numer ogłoszenia: 250409 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY WAŁBRZYCH NA ROK 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest objęcie ochroną ubezpieczeniową mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz pojazdów ubezpieczonych podmiotów, tj. Gminy Wałbrzych oraz jednostek podległych jako ubezpieczonych, a także następstwa nieszczęśliwych wypadków osób wskazanych przez ubezpieczającego, w tym kierowcy i pasażerów ubezpieczanych pojazdów oraz osób uczestniczących w kulturze fizycznej. b) Ochrona ubezpieczeniowa mienia dotyczy zarówno mienia własnego jak i mienia osób trzecich użytkowanego na postawie umów cywilnoprawnych oraz innych tytułów powodujących, że ryzyko utraty lub uszkodzenia mienia ciąży na ubezpieczonym. c) Ochrona ubezpieczeniowa realizowana będzie na rzecz ubezpieczonych podmiotów w drodze następujących umów (rodzajów) ubezpieczenia: 1) Ubezpieczenie mienia wg formuły od wszystkich ryzyk w zakresie ryzyk żywiołowych oraz ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu; 2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego wg formuły od wszystkich ryzyk; 3) Ubezpieczenie maszyn od awarii mechanicznych i elektrycznych (uszkodzeń) wg formuły od wszystkich ryzyk 4) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej, w zakresie ryzyk ponoszonych w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem; 5) Ubezpieczenie pojazdów w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenia pojazdów od uszkodzeń (autocasco), ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, oraz ubezpieczenia assistance jako ubezpieczenia towarzyszącego. 6) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej, 7) Inne ubezpieczenia dodatkowe i uzupełniające. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dotyczy zadania nr 1: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych), do terminu składania ofert. Dotyczy zadania nr 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej pokrywającym się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów oraz oświadczeń wg formuły: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: 1.Termin realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia; 2.Osób będących przedstawicielami zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego; 3.Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 4.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umownych jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą. 5.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umownych związane z: a)utrzymaniem założonego poziomu oraz zakresu ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji umowy, jeśli potrzeba zmiany, uściślenia lub korekty warunków ubezpieczenia wynika z weryfikacji lub zmian w czasie stanu lub wartości majątku, zmian organizacyjnych u zamawiającego lub ubezpieczonych jednostek podrzędnych, zmian charakteru lub poziomu ryzyka, b)dostosowaniem zapisów szczególnych, klauzul dodatkowych oraz zapisów o charakterze technicznym do wzorców umownych stosowanych przez wykonawcę (OWU) oraz treści poszczególnych polis, pod warunkiem, że zmiany te nie będą prowadziły do ograniczenia zakresu ochrony ubezpieczeniowej opisanego w SIWZ, c)dostosowaniem limitów ochrony ubezpieczeniowej do wartości mienia lub ryzyka, którego dotyczą, w tym także ewentualnych odnowień wyczerpanych limitów określonych w systemie na pierwsze ryzyko (odnowienia nie mają charakteru automatycznego) oraz doubezpieczeń mienia, w przypadkach konsumpcji sumy ubezpieczenia po szkodzie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/ubezpieczeniegminy2010.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: Ubezpieczenie majątkowe i NNW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy ubezpieczenia mienia Gminy Wałbrzych oraz jednostek podległych w zakresie obejmującym ubezpieczenie od następujących ryzyk: a)ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; b)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; c)ubezpieczenie maszyn od awarii mechanicznych i elektrycznych (uszkodzeń) - wg formuły ubezpieczenia od wszystkich ryzyk; d)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; e)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej; f)inne ubezpieczenie dodatkowe i uzupełniające. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki ubezpieczenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy ubezpieczenia mienia Gminy Wałbrzych oraz jednostek podległych w zakresie obejmującym ubezpieczenie od następujących ryzyk: a) ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; ubezpieczenie autocasco; ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu; b)inne ubezpieczenie dodatkowe i uzupełniające. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawiera SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Powiadom znajomego