W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja Placu Kościelnego i Placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza/pl. Tuwima

 1.Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Kościelnego w Wałbrzychu, 2.Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza pl. Tuwima
Numer ogłoszenia: 74701 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Kościelnego w Wałbrzychu, 2.Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza pl. Tuwima.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: 1. Modernizacja przestrzenie publicznej Placu Kościelnego w Wałbrzychu, 2. Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza Pl. Tuwima Kontrakt prowadzony będzie według warunków kontraktowych FIDIC - Warunki Kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego - 4 wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców 1. Zakres robót budowlanych do wykonania dla Odcinka 1 pn.: Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Kościelnego w Wałbrzychu obejmuje: a)przebudowę kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia nowo zagospodarowywanego placu Kościelnego i ul. 1 Maja, b)wykonanie nowego zagospodarowania terenu placu Kościelnego wraz z odcinkiem ul. 1 Maja od skrzyżowania z ul. Limanowskiego do Rynku: odcinek ul. 1 Maja jako dojazd dla zaopatrzenia i mieszkańców,łącznik ulic Limanowskiego i Straży Pożarnej z możliwością awaryjnego przejazdu dla służb ratunkowych,plac wokół pomnika,ciągi piesze łączące poszczególne elementy, c)wykonanie nowego zagospodarowania terenu parku przy muzeum, d)wykonanie schodów terenowych przy budynku parafialnym i na wejściu do parku na terenie muzeum, e)przebudowę ogrodzenia parku przy muzeum wraz z wykonaniem nowej bramy wejściowej do parku, f)wykonanie zasilania energetycznego i oświetlenia placu Kościelnego, wraz z podświetleniem pomnika, oraz terenu parku przy muzeum: g)zakup i montaż elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci), h)wykonanie zieleni - nowe nasadzenia (drzewa, krzewy ozdobne, trawniki) Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową Promocja Tomasz Gmerek, ul. Basztowa 56/10, 58-316 Wałbrzych: - Projekt budowlany Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu, autorzy: mgr inż. Tomasz Gmerek, mgr inż. Mirosław Szewc, mgr inż. Zbigniew Barszczyk, listopad 2009, Projekt zagospodarowania terenu Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu, autor: mgr inż. Tomasz Gmerek, listopad 2009, Projekt wykonawczy Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu - Drogi, autor: mgr inż. Tomasz Gmerek, listopad 2009, Projekt wykonawczy Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu - Zagospodarowanie terenu, autor: mgr inż. Tomasz Gmerek, listopad 2009, Projekt wykonawczy Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu - Konstrukcja, schody żelbetowe, autor: mgr inż. Tomasz Gmerek, listopad 2009, Projekt wykonawczy Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu - Kanalizacja deszczowa, autor: mgr inż. Mirosława Szewc, listopad 2009, Projekt wykonawczy Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu - Oświetlenie placu, autor: mgr inż. Zbigniew Barszczyk, listopad 2009, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu - Drogi. Mała architektura, autor: mgr inż. Tomasz Gmerek, listopad 2009, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu - Kanalizacja deszczowa, autor: mgr inż. Mirosława Szewc, listopad 2009, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Modernizacja przestrzeni publicznej placu Kościelnego w Wałbrzychu - Oświetlenie placu, autor: mgr inż. Zbigniew Barszczyk, listopad 2009, Przedmiar robót, listopad 2009. 2. Zakres robót budowlanych dla Odcinka 2 pn.: Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza pl Tuwima obejmuje: a)przebudowa kanalizacji deszczowej w celu dostosowania do nowego zagospodarowania terenu, b)wykonanie drenażu liniowego, c)wykonanie nowego zagospodarowania terenu; ciągi komunikacyjne piesze,place utwardzone,teren zielony d)wykonanie oświetlenia i zasilania energetycznego oświetlenia i tablicy informacyjnej, e)wykonanie zieleni (trawniki), f)zakup i montaż elementów małej architektury (3 ławki 1 kosz na śmieci, 1 stojak na rowery, 1 tablica informacyjna podświetlana, 1 ulicowskaz) Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową VTG Vectra Technika Grzewcza, ul. Ogińskiego 1A, 58-506 Jelenia Góra: - Projekt budowlany Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza pl. Tuwima w Wałbrzychu (dz. nr 294/1, 312, 313, 314/4, 315/4 obręb nr 27 Śródmieście, AM6) , autorzy: arch. Piotr Pawłowicz, inż. Tadeusz Mołodowski, czerwiec 2009 Projekt wykonawczy Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza pl. Tuwima w Wałbrzychu (dz. nr 294/1, 312, 313, 314/4, 315/4 obręb nr 27 Śródmieście, AM6) , autorzy: cz. architektoniczna - mgr inż. arch. Piotr Pawłowicz, cz. sanitarna - mgr inż. Marek Kamiński, cz. elektryczna - inż. Tadeusz Mołodowski, sierpień 2009, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha w zakresie przebudowy placu położonego w rejonie ul. Mickiewicza pl. Tuwima w Wałbrzychu (dz. nr 294/1, 312, 313, 314/4, 315/4 obręb nr 27 Śródmieście, AM6), autor mgr inż. arch. Piotr Pawłowicz, październik 2009, Przedmiar robót, autor: Jacek Piotrów, luty 2010. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy również: - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem dla Odcinka 1 pn.: Modernizacja przestrzeni publicznej Placu Kościelnego w Wałbrzychu, - Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych według wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego oraz Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, - Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy, - Zadania inwestycyjne są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 Priorytet 9. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta). Działanie 9.1. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-7, 45.33.23.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 40 000,00 PLN na warunkach określonych w IDW

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać (zakończyć) co najmniej jedną robotę budowlaną (lub dwie roboty budowlane, których łącznie zakres wykonanych prac oraz wartości robót budowlanych odpowiada postawionemu warunkowi) polegającą na budowie /przebudowie/ modernizacji drogi, chodnika, ciągu pieszo-jezdnego, ciągu pieszo-rowerowego, ścieżki rowerowej, placu o nawierzchni z kostki kamiennej lub nawierzchni z kostki kamiennej łączonej z innym materiałem, w której powierzchnia z kostki kamiennej stanowi co najmniej 60% powierzchni, o łącznej powierzchni co najmniej 2000 m2 i o wartości robót budowlanych minimum 1,5 mln PLN (netto). Ocena dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponować lub mieć możliwość dysponowania następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia : Przedstawiciel Wykonawcy: - doświadczenie zawodowe w zarządzaniu Kontraktem prowadzonym zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC lub równoważnymi warunkami kontraktowymi (tj. ogólnymi i szczególnymi warunkami kontraktowymi wg prawa lokalnego poszczególnych państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym)jako Przedstawiciel Wykonawcy, Kierownik Kontraktu, Kierownik Projektu, Zastępca Kierownik Kontraktu, Pełnomocnik ds. Realizacji Projektu, Inżynier Rezydent itp.  budowy/przebudowy/modernizacji co najmniej 1 drogi o wartości robót budowlanych minimum 1,5 mln PLN (netto), współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, Kierownik budowy posiadający: - wyższe wykształcenie techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej  zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót drogowych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego, - doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego) polegających na nadzorowaniu budowy/przebudowy/modernizacji co najmniej 1 inwestycji drogowej w zakresie której wykonywana była budowa/przebudowa/modernizacja drogi, chodnika, ciągu pieszo-jezdnego, ciągu pieszo-rowerowego, ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki kamiennej lub nawierzchni z kostki kamiennej łączonej z innym materiałem, w której powierzchnia z kostki kamiennej stanowiła co najmniej 60 % powierzchni, o łącznej powierzchni minimum 1500 m2 . Kierownik robót budowlanych posiadający: - wyższe wykształcenie techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót konstrukcyjno - budowlanych na stanowiskach: Kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego, - doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego) polegających na nadzorowaniu budowy/przebudowy/modernizacji co najmniej 1 inwestycji inżynierskiej i o całkowitej wartości robót budowlanych minimum 500 tys. PLN (netto), Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający: - wyższe wykształcenie techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane (wystarczający zakres w specjalności sieci wodociągowe i kanalizacyjne), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót sieciowych kanalizacyjnych lub wodociągowych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego, - doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego) polegających na nadzorowaniu budowy/przebudowy/modernizacji co najmniej 1 inwestycji drogowej w zakresie której znajdowało się odwodnienie drogi i o całkowitej wartości robót budowlanych minimum 500 tys. PLN (netto), Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektro energetycznych posiadający: - wyższe wykształcenie techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót sieciowych elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego, - doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego) polegających na nadzorowaniu budowy/przebudowy/modernizacji co najmniej 1 inwestycji drogowej w zakresie której znajdowało się oświetlenie drogi z liczbą słupów oświetleniowych nie mniejszą niż 10 i o całkowitej wartości robót budowlanych minimum 500 tys. PLN (netto). W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia zapytania o interpretację przedstawionych uprawnień budowlanych oraz wpisów na listę członków samorządu zawodowego do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza składanie przez osoby będące obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym dokumentów potwierdzających nabycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z odpowiednia decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Funkcja Przedstawiciela Wykonawcy nie może być łączona z funkcjami, Kierownika budowy i Kierownika robót. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji Kierownika budowy i kierowników robót. Ocena dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500 000 PLN; b) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej 500 000 PLN; Ocena dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)zmiany dokonane według zasad określonych w Klauzuli 13 Warunków Kontraktowych FIDIC; 2)zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 3)zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 4)zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane; 5)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT. 6)wystąpienie siły wyższej określonej w Klauzuli 19 Warunków Kontraktowych FIDIC. 7)zmiana terminu wykonania Robót w przypadku zaistnienia kolizji i innych zdarzeń, które wpływały na harmonogram wykonywania Robót. 8)zmiana terminu wykonania Robót - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zadań. 9)Zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zadań.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/modernizacjaplace.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 27, po uiszczeniu opłaty w wysokości 200,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 10,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania inwestycyjne są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 Priorytet 9. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta). Działanie 9.1. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Załączniki

Powiadom znajomego