W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla zadań pn.: 1."Montaż elektronicznego systemu przeciwpożarowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa turystów w ponadregionalnym obiekcie dziedzictwa kulturowego Zamek Książ w Wałbrzychu"; 2."Przebudowa z rozbudową instalacji hydrantowej przeciwpożarowej w Zamku Książ"; 3."Przebudowa i modernizacja III piętra na cele wystawiennicze i konferencyjne-Centrum Kongresowo-Kulturalne Zamek Książ".

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013,

Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska

 

Wałbrzych: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla zadań pn.:

1.Montaż elektronicznego systemu przeciwpożarowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa turystów w ponadregionalnym obiekcie dziedzictwa kulturowego Zamek Książ w Wałbrzychu;

2.Przebudowa z rozbudową instalacji hydrantowej przeciwpożarowej w Zamku Książ;

3.Przebudowa i modernizacja III piętra na cele wystawiennicze i konferencyjne-Centrum Kongresowo-Kulturalne Zamek Książ.


Numer ogłoszenia: 64655 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla zadań pn.: 1.Montaż elektronicznego systemu przeciwpożarowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa turystów w ponadregionalnym obiekcie dziedzictwa kulturowego Zamek Książ w Wałbrzychu; 2.Przebudowa z rozbudową instalacji hydrantowej przeciwpożarowej w Zamku Książ; 3.Przebudowa i modernizacja III piętra na cele wystawiennicze i konferencyjne-Centrum Kongresowo-Kulturalne Zamek Książ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla n/w zadań pn.:

1.Montaż elektronicznego systemu przeciwpożarowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa turystów w ponadregionalnym obiekcie dziedzictwa kulturowego Zamek Książ w Wałbrzychu;

2.Przebudowa z rozbudową instalacji hydrantowej przeciwpożarowej w Zamku Książ;

3.Przebudowa i modernizacja III piętra na cele wystawiennicze i konferencyjne-Centrum Kongresowo-Kulturalne Zamek Książ.

Zadania 2 i 3 realizowane będą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Restauracja i renowacja zabytkowego Zamku Książ w Wałbrzychu na cele kulturalne, turystyczne i biznesowe, Adres ul. Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych.

Ad 1 - Przedmiot zamówienia obejmuje zastępstwo inwestycyjne nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych w następującym zakresie: - wyposażenia całego budynku, włącznie z wieżą i strychami w instalację sygnalizacji pożaru połączoną z obiektem Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu, - wyposażenia kondygnacji użytkowych w dźwiękowy system ostrzegawczy DSO, - wyposażenia wszystkich dróg ewakuacyjnych obiektu w części użytkowej w oświetlenie ewakuacyjne, uruchamiane za pomocą czujników, - montażu systemu kamer na wszystkich ciągach komunikacyjnych, - wykonania samoczynnej instalacji oddymiającej klatkę schodową reprezentacyjną (k1) z wentylatorem oddymiającym, (uruchamianie za pomocą systemu - czujników wykrywania dymu), wykonania samoczynnych urządzeń oddymiających klatkę schodową gospodarczą (k2) w postaci przystosowania istniejących okien od poziomu II piętra - wzwyż, sterowane przez automatyczny system czujników zamknięcia przejść na inne kondygnacje, oddzielenia przejść drzwi i świetliki ppoż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg Programu funkcjonalno - użytkowego,opracowanego przez Zespół Usług Technicznych PROBUD Mieczysław Ruszała, ul. Warszawska 53, 58-307 Wałbrzych.

Ad 2 - Przedmiot zamówienia obejmuje zastępstwo inwestycyjne nad wykonaniem instalacji przeciwpożarowej hydrantowej ze zbiornikami ppoż i agregatem prądotwórczym w obrębie całego obiektu (bez II kondygnacji piwnic). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg Dokumentacji projektowej, opracowanej przez MOST NYSKI sp. z o.o., ul. Kościuszki 51, 59-900 Zgorzelec

Ad 3 - Przedmiot zamówienia obejmuje zastępstwo inwestycyjne nad wykonaniem robót budowlanych i prac konserwatorskich w następującym zakresie: - prace wstępne i przygotowawcze (zabezpieczenie obiektu, demontaż wskazanych do odnowienia elementów drewnianych), demontaże (posadzek parkietowych z lat 80-tych, wybrane skrzydła i ościeżnice drzwiowe i okienne nie przeznaczone do renowacji, współczesne płytki ceramiczne) i wyburzenia (ścianek działowych w pomieszczeniach sanitarnych, współczesnych przegród i podwieszanego sufitu na korytarzach), prace budowlane - modernizacja i wymiana posadzek, modernizacja i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, renowacja i konserwacja struktury ścian, montaż urządzeń sanitarnych, budowa podjazdu dla niepełnosprawnych, rekonstrukcja i konserwacja wnętrz, modernizację łazienek i toalet - instalacje sanitarne, modernizację instalacji c.o., instalację sieci telefonicznej, elektrycznej, systemu alarmowego, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg projektu Przebudowa i modernizacja III piętra na cele wystawiennicze i konferencyjne - Centrum Kongresowo - Kulturalne Zamek Książ, opracowanego przez INWESTBUD sp. z o.o., ul Jaworowa 15a, 58-306 Wałbrzych.

Do obowiązków Inwestora zastępczego będzie należało zarządzanie w zastępstwie Zamawiającego Zadaniem, a w szczególności:

1)Administrowanie umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami robót i prac konserwatorskich, w tym pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, 2)Współpraca z Zamawiającym przy realizacji umów zawartych przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi Zadanie,

2) Wypełnienie wszystkich wymagań formalno-prawnych obowiązujących Zamawiającego przy realizacji Zadania, wynikających z przepisów prawa polskiego, a w szczególności Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi,

3) Przekazanie Zadania do użytkowania,

4) Rozliczenie rzeczowo-finansowe Zadania, w tym prowadzenie ewidencji nakładów w układzie rodzajowym i według źródeł finansowania, sporządzanie dowodów OT, oraz sprawozdań dla GUS (Główny Urząd Statystyczny),

5) Obsługa okresu gwarancji jakości udzielonego przez Wykonawcę Robót i prac konserwatorskich oraz rękojmi za wady,

6) Wykonywanie wszystkich innych czynności dotyczących Zadania, na etapie: rozpoczęcia, realizacji, zakończenia, przekazania do użytkowania, w okresie gwarancji jakości nie opisanych wyżej a koniecznych do wykonania w zastępstwie Zamawiającego

Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.

Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową wymienioną na w/w zadania, dokonać wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Niezapoznanie się Wykonawcy ze stanem faktycznym nie będzie podstawą do wnoszenia roszczeń.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.63.13.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich.

    • Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków o kubaturze min. 20 000m3 i pow. użytkowej min. 2 000m2 każdy, polegających na:

    • pełnieniu co najmniej jednej usługi - zastępstwa inwestycyjnego nad zaprojektowaniem i wykonaniem instalacji sygnalizacji pożaru połączonej z obiektem Państwowej Straży Pożarnej;

    • pełnieniu co najmniej jednej usługi - zastępstwa inwestycyjnego nad robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi, które odpowiadają rodzajowi niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 10 mln. zł brutto.

    • Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

    • a1) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję Przedstawiciela Inwestora Zastępczego pełniącego jednocześnie funkcję Inspektora Nadzoru w branży architektonicznej i nad pracami konserwatorskimi oraz funkcję koordynatora czynności inspektora nadzoru - Koordynatora zadania, która (łącznie): posiada wykształcenie wyższe techniczne; posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży architektonicznej bez ograniczeń, posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzające posiadanie kwalifikacji w zakresie prowadzenia i nadzorowania robót budowlano-konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych; posiada doświadczenie min. 5-letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót przy zabytkach nieruchomych oraz przynajmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu, tj. zarządzającego kontraktem, nadzorującego, kontrolującego i rozliczającego roboty budowlane i prace konserwatorskie realizowane z udziałem funduszy unijnych o wartości brutto nie mniejszej niż 5 mln zł.

    • a2) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję osoby nadzorującej prace związane z opracowaniem dokumentacji projektowej na zadanie: Montaż elektronicznego systemu przeciwpożarowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa turystów w ponadregionalnym obiekcie dziedzictwa kulturowego Zamek Książ w Wałbrzychu oraz jej weryfikacją, która (łącznie): posiada uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branży elektrycznej; posiada doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w projektowaniu elektronicznych systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych zadań o wartości kosztorysowej min. 2 mln zł;

    • a3) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, która (łącznie): posiada wykształcenie wyższe techniczne - budownictwo lądowe; posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; posiada minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy, w tym min. 2-letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych.

    • a4) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru instalacji sanitarnych, która (łącznie): posiada wykształcenie wyższe techniczne-instalacje sanitarne lub ochrona środowiska; posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacje sanitarne bez ograniczeń; posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; posiada minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy, w tym 2-letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót przy zabytkach nieruchomych;

    • a5) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru branży elektrycznej, która (łącznie): posiada wykształcenie wyższe techniczne - elektryczność; posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej bez ograniczeń; posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; posiada minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy, w tym 2-letnie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót przy zabytkach nieruchomych.

    • Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

    • Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia branż w każdej specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich;

    • b) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200.000PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).

    • Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych:

a)Termin realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia, co do których Wykonawca pełni czynności zastępstwa inwestycyjnego;

b)osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego;

c)innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron;

d)osób tj. osób wymienionych w rozdziale III.1.3) a) a1-a5 SIWZ, spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym, pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego.

e)jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą.

f)dopuszcza się zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zamówienia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

www.um.walbrzych.pl/zzp/zastepstwoinwestycyjnezamekksiaz2010.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Powiadom znajomego