W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Komleksowe usługi komunalne

26/11/2008 S230 Wspólnoty Europejskie - Usługi - Procedura otwarta

PL-Wałbrzych: Usługi utrzymania parków

2008/S 230-306062

OGŁOS Z ENI E O ZAMÓWIENIU

Us ługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NA ZWA, ADRE S Y I PUN KT Y KONTA K TOWE:

Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, Do wiadomości Łukasz Oczkowicz, PL-58-300 Wałbrzych.

Tel. (48-74) 665 51 55. E-mail l.oczkowicz@um.walbrzych.pl. Faks (48-74) 665 51 55.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.walbrzych.pl.

Więcej informa cji można uzys ka ć pod adresem: jak podano wyżej dla punktu

kontaktowego.

S pecyfika cje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczą ce

dialogu konkurencyjnego

oraz Dynamicznego S y stemu Z akupów) można uzys ka ć pod adresem: jak

podano wyżej dla

punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy

przesyła ć na adres: jak

podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2) RODZAJ IN ST YTUCJI ZAM AWIAJĄC EJ I GŁÓWNY PR Z EDMIOT LUB

P R Z EDMIOTY DZIAŁALNOŚ CI:

Organ władzy regionalnej lub lokalnej.

Ogólne usługi publiczne.

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPI S

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

"Kompleksowe usługi komunalne w zakresie:

1) utrzymania i pielęgnacji parków i zieleńców,

2) utrzymania lasów komunalnych,

3) utrzymania cmentarzy i prosektorium".

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miej s ce

realizacji dostaw lub

świadczenia usług:

Usługi.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Wałbrzych.

Kod NUTS: PL517 .

II.1.3) Ogło szenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4) Informa cje na temat umowy ramowej:

II.1.5) Krótki opi s zamówienia lub zakupu(ów):

Przedmiotem zamówienia są usługi komunalne z zakresu jak poniżej:

1)Utrzymania i pielęgnacji parków i zieleńców,

2)Utrzymania lasów komunalnych,

3)Utrzymania cmentarzy i prosektorium.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez wykonawcę wszelkich czynności związanych z

utrzymaniem parków i zieleńców, lasów komunalnych, utrzymania cmentarzy i prosektorium

komunalnego na terenie miasta Wałbrzycha. Zakres prac do wykonania w ramach usługi

szczegółowo określa projekt umowy wraz z załącznikami.

II.1.6) Wspólny Słownik Z amówień (CPV):

77313000, 77211500, 98371111.

II.1.7) Z amówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień

rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8) Podział na częś ci:

Nie.

II.1.9) Dopuszcza s ię s kładanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2) WIEL KO Ś Ć LUB ZA K R E S ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkoś ć lub zakres:

Powyżej 206 000 EUR.

II.2.2) Opcje:

II.3) C ZA S T RWANI A ZAMÓWIENI A LUB TE RMIN R EALIZA CJI:

Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WA RUN KI DOTYCZĄ C E ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wyma g ane wadia i gwarancje:

Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium

przetargowego w wysokości: 50 000,00 PLN najpóźniej do 5.1.2009 r do godz. 12:00.

III.1.2) Główne warunki finansowania i płatnoś ci i/lub odniesienie do

odpowiednich przepi sów

je regulujących:

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której

zostanie udzielone

zamówienie:

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

III.2) WA RUN KI UDZIAŁU

III.2.1) S ytua cja podmiotowa wykonawców, w tym wymo gi dotyczą ce

wpi su do rejestru

zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 PZP

oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,

2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności

gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji

działalności gospodarczej/w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z

oryginałem/wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W

przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie

odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego.

3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału

Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz

składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem

zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości

wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed

upływem terminu składania ofert,

4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego z w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt

4-8 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5) Aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego z w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt

9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.2.2) Zdolnoś ć ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument poświadczający, że wykonawca jest

ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

2) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca

posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność

kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu

składania ofert.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

1. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

gospodarczej w wysokości min. 200 000,00 PLN (brutto);

2. posiadanie środków finansowych, lub zdolności kredytowej w wysokości 350 000,00 PLN

(brutto);

III.2.3) Zdolnoś ć techniczna:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy

- w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenia postępowania min. 1 usługi o podobnym

charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Fakt wykonania usługi musi

być potwierdzony referencjami od Zamawiającego lub innymi dokumentami potwierdzającymi

należyte ich wykonanie.

2) Wykaz osób lub podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą

uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz z

określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności - osobno dla każdego z zadań oraz

pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania

zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie

dysponował.

3) Dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do realizacji niniejszej usługi posiadają

uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - Przez ww. dokumenty

zamawiający rozumie wszelkie dyplomy (ukończenia szkoły), świadectwa, dokumenty

potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień wymaganych przez przepisy prawa dla osób

przewidzianych do realizacji zamówienia i/lub zaświadczenia, certyfikaty itd. z odbytych szkoleń i

kursów.

4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje

wykonawca lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemnego zobowiązania innych do

udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o

którym mowa powyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

5) Aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Wałbrzycha na odbieranie odpadów komunalnych

stałych lub potwierdzenie złożenia wniosku o udzielenie zezwolenia. Wniosek powinien być

kompletny tj. powinien zawierać informację o których mowa a art. 8 ustawy z dnia 13.9.1996 r o

utrzymaniu czystości w gminach (Dz.U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.) wydaną przez Urząd Miejski

w Wałbrzychu.

6) Aktualne zezwolenie Starosty Wałbrzyskiego na transport odpadów.

7) Informacja o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi

odpadami wydana przez właściwy organ.

8) Aktualne zezwolenie na prowadzenie odzysku biomasy wydane przez właściwy organ.

9) Aktualna umowa na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku lub zgoda właściciela

(zarządcy) składowiska na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu miasta Wałbrzycha lub

oświadczenie o przedłożeniu ww. umowy/zgody przed podpisaniem umowy.

10) Dokumenty potwierdzające prawo dysponowania bazą sprzętowo warsztatową oraz miejscem

obsługi administracyjnej cmentarzy i przyjmowania interesantów, zlokalizowaną na terenie miasta

Wałbrzycha lub oświadczenie o przedłożeniu ww. dokumentu przed podpisaniem umowy.

11) Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem komputerowym wraz z licencjonowanym

oprogramowaniem umożliwiającym ewidencjonowanie zmarłych.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

1. Wykonywali co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym (w rozumieniu SIWZ) do

przedmiotu zamówienia;

2.posiadanie aktualnego zezwolenia na odzysk biomasy na terenie Wałbrzycha, dopuszczony

decyzją właściwego organu;

3. posiadanie udokumentowanej lokalizacji składowiska drewna;

4. posiadanie aktualnego zezwolenia w formie decyzji administracyjnej na odbieranie odpadów

komunalnych;

5. posiadanie aktualnego zezwolenia w formie decyzji administracyjnej na transport odpadów;

6. posiadanie uregulowanej strony formalno prawną w zakresie gospodarowania odpadami

niebezpiecznymi tj. informację przyjętą przez właściwy organ administracji lub też złożenie

oświadczenia, że do dnia podpisania umowy przedłożona zostanie ww. informacja;

7. posiadanie aktualnej umowy na składowanie odpadów na składowiska lub zgodę właściciela

(zarządcy) składowiska odpadów na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu miasta Wałbrzycha,

lub też, złożenia oświadczenia, że do dnia podpisania umowy przedłożona zostanie ww.

umowa/zgoda;

8. dysponowanie sprzętem komputerowym (komputer klasy PC wraz z urządzeniami

wejścia/wyjścia) wraz z licencjonowanym oprogramowaniem umożliwiającym ewidencjonowanie

zmarłych;

9. posiadanie miejsca obsługi administracyjnej cmentarzy oraz przyjmowania interesantów na

terenie Wałbrzycha lub też złożenie oświadczenia, że do dnia podpisania umowy utworzone

zostanie na terenie Wałbrzycha ww. miejsce;

10. dysponowanie personelem niezbędnym do wykonania zamówienia tj:

A) w zakresie utrzymania parków i zieleńców:

1) dysponowanie osobami przewidzianymi do kierownictwa, nadzoru i kontroli prac, które:

1.1) posiadają kierunkowe wykształcenie ogrodnicze

1.2) posiadają ukończony kurs/szkolenie z zakresu prac w zieleni miejskiej na terenach

zurbanizowanych w tym w parkach i drzewach pomnikowych potwierdzony

świadectwem/certyfikatem

1.3) posiadają ukończony kurs/szkolenie z zakresu pielęgnacji i chirurgii drzew potwierdzony

świadectwem/certyfikatem

1.4) posiadają ukończony kurs inżynierii ruchu drogowego uprawniający pracownika do podawania

sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym oraz

ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

1.5) posiadają ukończony kurs/szkolenie rzeczoznawcy ds. budowy i konserwacji terenów zieleni

potwierdzony świadectwem/certyfikatem. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania osób(-y)

spełniających łącznie wymagania określone w 10.A.1.1-1.5

B) w zakresie utrzymania lasów komunalnych:

1) dysponowanie osobami przewidzianymi do kierownictwa, nadzoru i kontroli prac, które

posiadają:

1.1) wykształcenie minimum średnie o specjalności leśnictwo

C) w zakresie utrzymania cmentarzy i prosektorium:

1) dysponowanie osobami przewidzianymi do kierownictwa, nadzoru i kontroli prac, które

posiadają:

1.1) wykształcenie minimum średnie,

1.2) posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie

budownictwa z przynależnością do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz są ubezpieczeni

od odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania osób(-y)

spełniających łącznie wymagania określone w pkt 10.C.1.1-1.2

10. dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (w nawiasie min. liczba ilości

sprzętu) tj.:

(1) kosy spalinowe (5 szt.),

(2) kosiarki spalinowe (5 szt.),

(3) pilarki spalinowe (5 szt.),

(4) rozdrabniacz do gałęzi (1 szt.),

(5) frezarka do pni (1 szt.),

(6) kosiarka bijakowa (1 szt.),

(7) kosiarka bijakowa samorozbierąca (2 szt.),

(8) mikrociągniki z osprzętem (2 szt.),

(9) glebogryzarka (1 szt.),

(10) ciągniki rolnicze z przyczepami oraz pługami odśnieżnymi (2 szt.),

(11) samochody do przewożenia ludzi i sprzętu (2szt.),

(12) koparko - spycharka (1 szt.),

(13) pilarka do żywopłotów (1 szt.),

(14) dmuchawa (odkurzacz) do liści (1 szt.),

(15) opryskiwacz plecakowy (2 szt.)

(16) agregat sprężarkowy obsługujący 2 chłodnie (1 szt.),

(17) piła oscylacyjna (1 szt.),

(18) przejezdny zestaw do mycia (1 szt.),

(19) wózek uniwersalny do wyposażenia chłodni (1 szt.),

(20) narzędzia chirurgiczne (1 komplet).

III.2.4) Z amówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3) S P E C YFIC ZNE WA RUN KI DOTYCZĄ C E ZAMÓWIEŃ N A U S ŁUGI

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

Nie.

III.3.2) Osoby prawne powinny ws kaza ć nazwi s ka oraz kwalifika cje

zawodowe osób

odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROC EDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do

s kładania ofert lub do

udziału:

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podcza s negocjacji lub dialogu:

IV.2) K RYT E RI A UDZ IELENI A ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:

Najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3) INFORMA CJ E ADMINI ST RAC Y JNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

RZP/PN/62/WIM/08.

IV.3.2) Poprzednie publika cje dotyczą ce tego s ame go zamówienia:

Nie.

IV.3.3) Warunki uzys kania specyfika cji i dokumentów dodatkowych lub

dokumentu

opi sowego:

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów:

2.1.2009 - 15:00.

Dokumenty odpłatne: nie.

www.um.walbrzych.pl/zzp/uslkomunalne2009-2011.zip

IV.3.4) Termin s kładania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu:

5.1.2009 - 12:00.

IV.3.5) Data wy słania zaproszeń do s kładania ofert lub do udziału

zakwalifikowanym

kandydatom:

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o

dopuszczenie do udziału w

postępowaniu:

Polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

Data: 5.1.2009 - 12:10.

Miejsce: Siedziba Zamawiającego.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) J E S T TO ZAMÓWIENI E O CHA RA KTE R Z E POWTA R ZAJĄ C Y M S I Ę:

Nie.

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZ Y PROJ E KTU/PROGRAMU FINAN SOWANEGO

Z E

Ś ROD KÓW WS PÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3) INFORMA CJ E DODATKOWE:

VI.4) PROC EDURY ODWOŁ AWC Z E

VI.4.1) Or gan odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

VI.4.2) S kładanie odwołań:

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzys ka ć informa cje na temat s kładania

odwołań:

VI.5) DATA WY S ŁANI A NINI EJ S Z EGO OGŁOS Z ENIA:

24.11.2008.

Załączniki

Powiadom znajomego