W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Systematyczna dostawa prasy dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu na 2009rok

 

Wałbrzych: Systematyczna dostawa prasy dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu na 2009rok
Numer ogłoszenia: 317071 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczna dostawa prasy dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu na 2009 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie przez Dostawcę prasy codziennej oraz innych publikacji dla Urzędu Miejskiego w dniu otrzymania od wydawców. Wykaz tytułów prasowych, publikacji oraz ilość przedstawione są w SIWZ oraz w projekcie umowy. Dostawca zobowiązuje się do: dostarczania Zamawiającemu codziennie /oprócz sobót, niedziel i świąt w następnym dniu roboczym/ zamówionych tytułów na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1, Kancelaria -pokój nr 10, w godzinach od 7:00 do 7:30 Pozostałe zapisy odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy załączonym do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

oraz wykonawcy którzy spełniają szczególne warunki:

1)złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu;

2)wykonywali co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym (w rozumieniu pkt IV.4 SIWZ) do przedmiotu zamówienia;

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe w trybie art. 26 ust. 3 PZP.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:

1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP (załącznik nr 1),

2) Oświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w formularzu oferty.

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/ wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego,

4) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenia postępowania min. 1 dostawy o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Fakt wykonania dostawy musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie.

Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzaju dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 Nr 87, poz. 605 oraz Dz.U. z 2008 Nr 188, poz. 1155): Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Ponadto dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. IV.1, IV.2, IV.3 SIWZ każdy z wykonawców składających wspólną ofertę musi dołączyć z osobna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/dostawaprasy2009.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Załączniki

Powiadom znajomego