W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Udzielenie kredytu dlugoterminowego Gminie Walbrzych w kwocie 14 469 766 zl

PL-Wałbrzych: Usługi udzielania kredytu
2008/S 210-279518
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, Do wiadomości Marek Pałosz, PL-58-300 Wałbrzych. Tel.
(48-74) 665 51 53. E-mail m.palosz@um.walbrzych.pl. Faks (48-74) 665 51 55.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.walbrzych.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego
oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: Gmina Wałbrzych, Pl.
Magistracki 1, Do wiadomości Marek Pałosz, PL-58-300 Wałbrzych. Tel. (48-74) 665 51 53. Email
m.palosz@um.walbrzych.pl. Faks (48-74) 665 51 55. URL:
www.um.walbrzych.pl/zzp/udzkredytu2008.zip
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak
podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB
PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Wałbrzych w kwocie 14 469 766 PLN: 1.Na
finansowanie wydatków inwestycyjnych w kwocie 11 491 466 PLN, 2.Na spłatę wcześniej
zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 2 978 300 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub
świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 06.
Główne miejsce świadczenia usług: Wałbrzych.
Kod NUTS: PL517 .
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Wałbrzych w kwocie 14 469 766 PLN.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66113000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość powyżej 206 000 EUR.
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 427 144,00 EUR.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
30 000,00 PLN.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów
je regulujących:
Dochody własne Gminy Wałbrzych.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone
zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru
zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Aktualny odpis z
właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej / w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku
wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z
Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe
dokumenty dla każdego z nich. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień
publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9
ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub
dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zakazano
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
III.2.3) Zdolność techniczna:
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób
odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do
udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
RZP/PN/54/WBiF/08.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu
opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów:
3.12.2008 - 15:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
4.12.2008 - 10:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym
kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 4.12.2008 - 10:10.
Miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. nr 27. .
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE
ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.

Załączniki

Powiadom znajomego