W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: "Wykonanie kalendarzy na 2009 rok"

 

Wałbrzych: Wykonanie kalendarzy na 2009 rok
Numer ogłoszenia: 234693 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kalendarzy na 2009 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wykonanie kalendarza plakatowego na 2009 rok Parametry zamówienia: nakład 2.000 sztuk format B1 układ poziomy pełen kolor papier kreda 200 g/m2 wykończenie lakier UV mocowanie listwą w kolorze ciemnozielonym z dwoma zawieszkami elementy nadruku: - kalendarium, - fotografie promujące Wałbrzych - logo, napis Wałbrzych, adres siedziby Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu oraz adres domeny internetowej Zobowiązania wykonawcy: wykonanie projektu do akceptacji zamawiającego wykonanie wydruku próbnego do akceptacji zamawiającego dostarczenie całego nakładu do siedziby zamawiającego Zobowiązania zamawiającego: dostarczenie w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy w formie elektronicznej fotografii, logo miasta i danych teleadresowych. B. Wykonanie kalendarza dwudzielnego na 2009 rok Parametry zamówienia: nakład 500 sztuk format (min 315mm max 320mm) x (min 575mm max 585mm) Kalendarium: - układ poziomy - dwa odrębne kalendaria (na pierwszym 1 miesiąc, na drugim dwa miesiące) - papier: offset 90 g/m2 - dwukolorowe (czarno-czerwone) - zawiera imieniny i święta w języku polskim - przesuwane okienko wskazujące aktualną datę Główka kalendarza: fotografia z podpisem, logo miasta z napisem Wałbrzych, nazwisko autora zdjęcia - kolor: 4+0 (pełny kolor) - zabezpieczenie lakierem UV - oprawiana na tekturze z efektem wypukłości (kaszerowana) Plecki /spód/ kalendarza (papier karton 350g/m2) + nadruk w 2 miejscach - 1 kolor adres siedziby Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, adres domeny internetowej Zobowiązania wykonawcy: wykonanie projektu do akceptacji zamawiającego wykonanie wydruku próbnego do akceptacji zamawiającego dostarczenie całego nakładu do siedziby zamawiającego Zobowiązania zamawiającego: Dostarczenie w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy w formie elektronicznej fotografii promującej Wałbrzych, logo miasta, danych teleadresowych. C. Wykonanie kalendarza książkowego na 2009 rok Parametry zamówienia: nakład 400 sztuk format : szerokość min 19 max 21 cm, długość min 26 max 30 cm układ 1 tydzień = 2 strony część teleadresowa papier chamois oprawa twarda z materiałem pokryciowym matowym z przeszyciem (2 kolory: ciemnozielony + dodatkowy kolor) zakładka wytłoczone logo Wałbrzycha, napis Wałbrzych oraz adres domeny internetowej na okładce kalendarza Zobowiązania wykonawcy: przedstawienie przynajmniej 2 wzorów oprawy do akceptacji zamawiającego wykonanie projektu tłoczeń oprawy do akceptacji zamawiającego dostarczenie całego nakładu do siedziby zamawiającego Zobowiązania zamawiającego: dostarczenie w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy w formie elektronicznej logo miasta i adresu strony internetowej D. Wykonanie kalendarza wieloplanszowego na 2009 rok Kalendarz promujący atrakcje Wałbrzycha - fotografie obiektów, miejsc i ludzi, którzy rekomendują swoje ulubione w mieście miejsce. Parametry zamówienia: nakład - 500 sztuk ilość plansz w bloku - 13 szt. Format - B3 (48cm x 33cm) papier - kreda 175g/m2 druk offsetowy - 4 + 0 /pełen kolor/ mocowanie - spirala z zawieszką (w kolorze czarnym lub białym do wyboru zamawiającego) Zobowiązania wykonawcy: wykonanie projektu do akceptacji zamawiającego wykonanie wydruku próbnego do akceptacji zamawiającego dostarczenie całego nakładu do siedziby zamawiającego Zobowiązania zamawiającego: dostarczenie do dnia 30 października 2008r. w formie elektronicznej fotografii, logo miasta, danych teleadresowych, tekstów i podpisów pod zdjęcia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 1.200,00 zł. najpóźniej do 03.10.2008 r do godz. 11.00. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: PKO BP S.A. IO/WAŁBRZYCH nr konta: 67 1020 5095 0000 5202 0011 6608 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe na zadnie pn.: Wykonanie kalendarzy na 2009 rok Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 PZP, w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Pl. Magistracki 1 pok. Nr 1. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty (załącznik nr 6) Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę prze cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a)Upłynął termin związania ofertą, b)Zawarto umowę z wybranym Wykonawcą, c)Postępowanie zostało unieważnione, a ewentualne protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wniesienia. Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: a)Który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b)Który został wykluczony z postępowania, c)Którego oferta została odrzucona. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: a)Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. b)Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich: 1) Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe w trybie art. 26 ust. 3 i 4 PZP. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej / w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/ wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich Ad 2A) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na tary zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, Ad 2B) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki postępowania określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP Ad 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania min. 1 usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia (wartość min. 20.000,00zł netto), z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Fakt wykonania usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/kalendarze2009.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Załączniki

Powiadom znajomego