W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Kompleksowe usługi komunalne

 

Wałbrzych: Kompleksowe usługi komunalne w zakresie:
1. utrzymanie i pielęgnacja parków i zieleńców,
2. utrzymanie lasów komunalnych,
3. utrzymanie cmentarzy i prosektorium.


Numer ogłoszenia: 156911 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, fax 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi komunalne w zakresie:
1. utrzymanie i pielęgnacja parków i zieleńców,
2. utrzymanie lasów komunalnych,
3. utrzymanie cmentarzy i prosektorium..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez wykonawcę wszelkich czynności związanych z utrzymaniem parków, zieleńców oraz lasów komunalnych na terenie miasta Wałbrzycha. Dodatkowo wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania cmentarzy i prosektorium komunalnego.
Zakres prac do wykonania w ramach usługi szczegółowo określa:
a)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do projektu umowy
b)formularz zakresu, ilości oraz częstotliwość robót - załącznik nr 3 do projektu umowy
c)harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 4 do projektu umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.21.15.00-7, 93.71.11.10-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 15.000,00 zł. najpóźniej do 22.07.2008r do godz. 12.00.
    Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: PKO BP S.A. IOWAŁBRZYCH nr konta: 67 1020 5095 0000 5202 0011 6608 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe na zadnie pn.:
    Kompleksowe usługi komunalne w zakresie:
    1.utrzymanie parków i zieleńców,
    2.utrzymanie lasów komunalnych,
    3.utrzymanie cmentarzy i prosektorium
    Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 PZP, w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Pl. Magistracki 1 pok. Nr 1.
    Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę prze cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
    1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
    oraz wykonawcy którzy spełniają szczególne warunki:
    1.złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu;
    2.wykonywali co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym (w rozumieniu pkt IV.4 niniejszej SIWZ) do przedmiotu zamówienia;
    3.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 300.000,00zł (brutto);
    4.posiadają środki finansowe, lub zdolność kredytową w wysokości 250.000,00zł (brutto);
    5.posiadają zezwolenie na odzysk biomasy na terenie Wałbrzycha, dopuszczony decyzją właściwego organu;
    6.posiadają udokumentowaną lokalizację składowiska drewna;
    7.posiadają aktualne zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na odbieranie odpadów;
    8.posiadają aktualne zezwolenie w formie decyzji administracyjnej na transport odpadów;
    9.posiadają aktualną umowę na składowanie odpadów na składowiska lub zgodę właściciela (zarządcy) składowiska odpadów na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu miasta Wałbrzycha, lub też, złożą oświadczenie, że do dnia podpisania umowy przedłożą ww. umowę zgodę;
    10.dysponują sprzętem komputerowym (komputer klasy PC wraz z urządzeniami wejścia/wyjścia) wraz z licencjonowanym oprogramowaniem umożliwiającym ewidencjonowanie zmarłych;
    11.posiadają miejsce obsługi administracyjnej cmentarzy oraz przyjmowania interesantów na terenie Wałbrzycha, lub też, złożą oświadczenie, że do dnia podpisania umowy utworzą na terenie Wałbrzycha ww. miejsce;
    12.dysponują personelem niezbędnym do wykonania zamówienia tj:
    A) w zakresie utrzymania parków i zieleńców:
    1) dysponują osobami przewidzianymi do kierownictwa, nadzoru i kontroli prac, które:
    1.1) posiadają kierunkowe wykształcenie ogrodnicze
    1.2) posiadają ukończony kurs/szkolenie z zakresu prac w zieleni miejskiej na terenach zurbanizowanych w tym w parkach i drzewach pomnikowych potwierdzony świadectwem/certyfikatem
    1.3) posiadają ukończony kurs/szkolenie z zakresu pielęgnacji i chirurgii drzew potwierdzony świadectwem/certyfikatem
    1.4) posiadają ukończony kurs inżynierii ruchu drogowego uprawniający pracownika do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
    1.5) posiadają ukończony kurs/szkolenie rzeczoznawcy ds. budowy i konserwacji terenów zieleni potwierdzony świadectwem/certyfikatem.
    Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania jednej osoby spełniającej łącznie wymagania określone w pkt III.12A.1.1-5 SIWZ.

    B) w zakresie utrzymania lasów komunalnych:
    1) dysponują osobami przewidzianymi do kierownictwa, nadzoru i kontroli prac, które posiadają:
    1.1) wykształcenie minimum średnie o specjalności leśnictwo

    C) w zakresie utrzymania cmentarzy i prosektorium:
    1) dysponują osobami przewidzianymi do kierownictwa, nadzoru i kontroli prac, które posiadają:
    1.1) wykształcenie minimum średnie,
    1.2) posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie budownictwa z przynależnością do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej,
    Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania jednej osoby spełniającej łącznie wymagania określone w pkt III.12C.1.1-2 SIWZ

    13.dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (w nawiasie min. liczba ilości sprzętu) tj.:
    (1)kosy spalinowe (5 szt.),
    (2)kosiarki spalinowe (5 szt.),
    (3)pilarki spalinowe (5 szt.),
    (4)rozdrabniacz do gałęzi (1 szt.),
    (5)frezarka do pni (1 szt.),
    (6)kosiarka bijakowa (1 szt.),
    (7)kosiarka bijakowa samorozbierąca (2 szt.),
    (8)mikrociągniki z osprzętem (2 szt.),
    (9)glebogryzarka (1 szt.),
    (10)ciągniki rolnicze z przyczepami oraz pługami odśnieżnymi (2 szt.),
    (11)samochody do przewożenia ludzi i sprzętu (2szt.)
    (12)koparko - spycharka (1 szt.),
    (13)pilarka do żywopłotów (1 szt.),
    (14)dmuchawa (odkurzacz) do liści (1 szt.),
    (15)opryskiwacz plecakowy ( 2 szt.)
    (16)agregat sprężarkowy obsługujący dwie chłodnie (1 szt.),
    (17)piła oscylacyjna (1 szt.),
    (18)przejezdny zestaw do mycia ( 1 szt.),
    (19)wózek uniwersalny do wyposażenia chłodni (4 szt.)
    (20) narzędzia chirurgiczne (1 komplet).
    Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe w trybie art. 26 ust. 3 i 4 PZP.
    Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
    1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP - w formularzu oferty (załącznik nr 1),
    2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich (załącznik nr 8),
    3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 9A, 9B)
    4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenia postępowania min. 1 usługi o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 5). Fakt wykonania usługi musi być potwierdzony referencjami od Zamawiającego lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (załącznik nr 5A, 5B, 5C itd.).
    5) Wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności - osobno dla każdego z zadań zgodnie z pkt III.12A,B,C SIWZ (załącznik nr 6A, 6B, 6C)
    6) Dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do realizacji niniejszej usługi posiadają uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - osobno dla każdej z części zgodnie z pkt III.12 SIWZ (do załącznika nr 6A,6B,6C) Przez ww. dokumenty zamawiający rozumie wszelkie dyplomy (ukończenia szkoły), świadectwa, dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień wymaganych przez przepisy prawa dla osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz zaświadczenia, certyfikaty itd. z odbytych szkoleń i kursów.
    7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 7)
    8) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 10A)
    9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (załącznik nr 10B)
    10) Aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Wałbrzycha na odbieranie odpadów komunalnych stałych lub potwierdzenie złożenia wniosku o udzielenie zezwolenia. Wniosek powinien być kompletny tj. powinien zawierać informację o których mowa a art. 8 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości w gminach (Dz.U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.) wydaną przez Urząd Miejski w Wałbrzychu (załącznik nr 11)
    11) Aktualne zezwolenie Starosty Wałbrzyskiego na transport odpadów (załącznik nr 12)
    12) Aktualne zezwolenie na prowadzenie odzysku biomasy wydane przez właściwy organ (załącznik nr 13)
    13) Aktualna umowa na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku lub zgoda właściciela (zarządcy) składowiska na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu miasta Wałbrzycha lub oświadczenie o przedłożeniu ww. umowy zgody przed podpisaniem umowy (załącznik nr 14)
    14) Dokument potwierdzający prawo dysponowania bazą sprzętowo warsztatową, zlokalizowaną na terenie miasta Wałbrzycha lub oświadczenie o przedłożeniu ww. dokumentu przed podpisaniem umowy (załącznik nr 15)
    15) Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem komputerowym wraz z licencjonowanym oprogramowaniem umożliwiającym ewidencjonowanie zmarłych (załącznik nr 16)
    Ponadto dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. IV.1, IV.2, IV.3 każdy z wykonawców składających wspólną ofertę musi dołączyć z osobna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/uslugikomunalne.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu,
pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych,
pok. Nr 27.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu,
Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych,
pok. Nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy


Załączniki

Powiadom znajomego