W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Wyciąg z protokołu kontroli przeprowadzonej w w Wałbrzyskiej Galerii Sztuki BW A "Zamek Książ"

 

Wałbrzych, dnia 12 września 2011 r.


BAW.1711.09.2011


Wyciąg


z protokołu kontroli przeprowadzonej w Wałbrzyskiej Galerii Sztuki BW A "Zamek Książ"

58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1.


Działając na podstawie upoważnienia nr BO.077.301.2011 z dnia 22 czerwca 2011 r.,
w okresie od 25 lipca 2011 r. do 05 sierpnia 2011 r. kontrolę przeprowadzili pracownicy Biura Audytu Wewnętrznego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.


Zakresem kontroli objęto:

  1. realizację zaleceń wydanych po przeprowadzonej kontroli w 2010 r.,

  2. wydatkowanie środków gminy w ramach realizowanych zadań: w tym gospodarka pieniężna, celowość i zasadność wydatkowania środków finansowych,

  3. zagadnienia finansowo-rachunkowe i wiarygodność sprawozdań.


Szczegółowe ustalenia zawarto w protokole kontroli, dwustronnie podpisanym w dniu
01 września 2011 r. do treści którego, zastrzeżeń nie wniesiono. W dniu podpisania protokołu, główny księgowy przebywał na urlopie wypoczynkowym.

Nieprawdłowości omówione w punkcie 3 protokołu w zakresie ewidencji i braku refundacji opłat pobranych przez bank za prowadzenie rachunku bankowego funduszu świadczeń socjalnych oraz w zakresie niesłusznie wypłaconej należności z tytułu podróży służbowej, skorygowano
w trakcie kontroli.


W wyniku czynności kontrolnych, ustalono:

  • poprzez nieterminowe regulowanie płatności, nie skierowanie pracownika na kurs
    kancelaryjno-archiwalny pierwszego stopnia w celu uniknięcia w przyszłości wydatków
    związanych z archiwizacją bieżących akt - nie wykonano dwóch wydanych zaleceń
    pokontrolnych,

  • nieterminowo rozliczano zaliczki na delegacje, co stanowi naruszenie § 8 a pkt 2
    rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie
    wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi
    zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju (Dz. U. Nr 236 poz.1990 z późn. zm.),

  • pominięcie w ewidencji czasu pracy adnotacji o uczestniczeniu głównego księgowego w szkoleniu,

  • wykazanie w księgach rachunkowych na dzień 31 grudnia 2010 r. per sald niektórych kont, natomiast na dzień 01 stycznia 2011 r. dwustronnych sald tych kont.


Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień nastąpi poprzez wydanie zaleceń pokontrolnych.








Powiadom znajomego